Hírstart Partnerdoboz

Irányelveink a Partnerdoboz megjelenítésével kapcsolatban

A Hírstart lehetőséget biztosíthat arra, hogy Partnerünk a saját weboldalán egy hírdobozt helyezzen el, melyben az oldalunk által automatizáltan híreket adunk át. Amennyiben érdekli Önt ez a lehetőség, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot!

A Partnerdoboz célja , hogy a Partneroldal célzott látogatói forgalmat adhasson át a Hírstart vagy egyéb oldalai felé. Számunkra fontos, hogy valódi, célzott és minőségi látogatással adjunk át forgalmat az általunk szemlézett híroldalak felé. Így a Partner oldalán megjelenő híreket optimalizáljuk, annak általános tartalmi kínálatát egyeztetjük, az onnan kapott látogatói minőséget folyamatosan ellenőrizzük.

Hogyan jön létre a Partnerdoboz?

  • A Partnerünkkel előzetesen egyeztetett méretben és a partneroldalhoz kinézetében alkalmazkodó hírdobozt hozunk létre.
  • A CSS formázáskor ügyelünk arra, hogy a Partneroldal által használt formázásokat ne zavarjuk meg, és azonos stíluselemeket alkalmazzunk.
  • Előzetesen egyeztetjük a dobozban megjeleníthető, Hírstartra mutató linkekkel megjelenített hírek tematikáját, a hírsorok mennyiségét.
  • Ezt speciális Hírstart algoritmusokkal szabályozzuk, ügyelve akár arra is, hogy trash vagy csaliklikk címmel felénk átadott tartalom ne kerüljön megjelenítésre a Partner oldalán. A hírdobozban mérőlinkekkel jelenítjük meg Hírstart linkjeit.
  • A doboz betöltését egy script biztosítja, melynek működése aszinkron, a Partneroldal működését nem akadályozza, nem lassítja, mivel a teljes oldaltartalom betöltése után jelenik csak meg.
  • A mérést ugyanaz a rendszer végzi, mely a partnereink felé átadott látogatói kattintás mérését is végzi, mely hasonlóan működik, mint más standard piaci hirdetésmegjelenítő mérőrendszerek mérőlinkes mérése.
  • Az oldalon megjelenő doboz megjelenítését méri rendszerünk egy szabványos „null mérőpixel” segítségével, de semmilyen más adatot nem rögzít ezen felül, megfelelve ezzel a piaci stanard-eknek, nem zavarva meg a Partneroldal saját méréseit sem.
  • A Partnerdoboz elkészítése után egy annak megjelenítését segít script kódot adunk át, mely csak akkor működőképes, ha 1.) befűzésre kerül az előre egyeztetett Partneroldalakon, illetve 2.) a működését aktiváltuk. Abban az esetbe, ha rendszerünk bármilyen okból nem lenne nem elérhető, a doboz nem tölt be, és nem okoz műszaki hibát sem a Partneroldalon.

Milyen tartalom jelenhet meg a Partnerdobozban?

  • A dobozban megjelenő tartalmat előzetesen és a megjelenés közben is szívesen egyeztetjük, pontosítjuk.
  • Célunk, hogy ne harmadik félre, hanem a Hírstartra mutató hírkötegekre mutató linkek jelenjenek meg a Partnerdobozban. Így a Partneroldal biztos lehet abban, hogy nem az esetleges piaci konkurencia oldalait helyezi el a lapjain.
  • A Hírstart automatizmusával lehetőségünk van tematikára, forrásokra, stopszó kizárással tisztított hírek címeire, speciális témákra, idősávra, toplista alapú megjelenésre, stb… pontosan céloznunk, szűrnünk. A Partnernek ezzel nem kell foglalkoznia, mindössze a már említett tematikát érdemes az általa fontosnak tartott kritériumokkal körülírnia.
  • A Partnerdobozban a hírkötegek címei jelennek meg. A képes Partnerdoboz esetén bélyegkép nagyságú képekkel egészülnek ki a címek. A képes esetén rendszerünk kiszűri a híroldalak brand gépeit, logóit, így a tartalomhoz szervesen köthető vizualitás tud csak megjelenni.

A Partner köteles tartani magát irányelveinkhez

  • A Hírstart nem akar megjelentetni Partnerdobozt az olyan weboldalakon, melyek látogatói összetétele nem természetes látogatói tevékenységek eredménye.
  • Így tilos a Partnerdobozt elhelyezni robotokkal mesterségesen vezérelt látogatói forgalommal működő oldalakra, vagy a látogatói tevékenységet fizetett bérlátogatók részére elhelyezni.
  • Nem támogatjuk, hogy a Partneroldal előre nem egyeztetett műszaki megoldással helyezze el Partnerdobozunk a saját oldalán.
  • Nem támogatjuk, hogy a Partneroldal előre nem egyeztetett helyeken helyezze el a Partnerdobozunk.
  • Nem szeretnénk működtetni Partnerdobozunk olyan weboldalakon, melyek látogatói minősége, látogatói összetétele nincsen összhangban az előre a Partneroldallal egyeztetett mutatókkal.
Frissítve: 2015. október 1.