Bemutatkozott a 2021-es Ktm 1290 Super Adventure S
Csepegtetett némi információt a KTM a sportos hangulatú 1290 Super Adventure S modelljéről. És persze milyen is lenne? Persze, hogy nagyon erős, nagyon sportos, nagyon XXI. századi, nagyon szigor cucc. De végtére mit is várnánk egy 160 lóerős, aszfaltra termett túramotortól? 2021-re módosítottak a KTM-nél a vázon. A korábbi tapasztalatok…
Feltámad a Kawasaki Klr650 túraenduró
A Kawasaki jelen pillanatban csupán aszfaltra tervezett crossoverekkel képviselteti magát – nevezzük így – a túraenduró piacon. A Versys modellek fenemód jó utcai gépek, de aki járt helyett járatlan utakra vágyik, annak más márkánál kell keresnie a boldogságot. Ezen változtatnának a KLR650 visszahozásával a köztudatba. A várhatóan 2022-ben…
Új kínai motor érkezik Európába: Cfmoto 300SR
Rendben, tudom, kínai. Ezen úgysem fogunk tudni túllépni. Elsőre, pláne a kommentelők között egészen biztosan nem, hiába mondom, hogy nézz rá a telefonodra mielőtt ez alapján ítélsz, hiába mondom, hogy először próbáljuk már azért ki, hiába mondom, hogy érdemes szétnézni a motoripari összefonódások között is. Mármint mielőtt. Akárhogy…
Valami nagy dobásra készül a Suzuki február 5-én
A Suzuki bejelentése szerint február 5-én egyfajta virtuális motorszalon keretében bemutatnak valamit. Vagy valamiket. Az eseményre nemzetközi eseményként hivatkoznak, így várjuk, hogy olyan modellek kerülnek terítékre, amelyek az európai piacon is szerepet kapnak. De vajon mik lehetnek azok? Ha az elmúlt év eseményeire tekintünk vissza,…
O Rh pozitív vérre van szüksége a motoros cimboránknak
Basszus Bandó, erről nem volt szó! Mikor is volt, néhány hónapja csupán, amikor utoljára együtt motoroztunk? Kerültünk egy nagyot Csesznek felé. A V-Stromom még éppen bejáratós volt, az első 1000 kilométeres szervíz előtt. Kisebbfajta hőstettnek éreztem, ahogy türelmesen kuporogtál a ZX-9R-en és szüttyögtél velünk. És akkor most vérre van…
Yamaha + Motori Minarelli = elektromos Fantic
A Motori Minarelli és a Yamaha története sokadjára fonódik össze az idő kusza vektorán. A kilencvenes évek óta – csak nettó sokkolásként mondom, hogy az 30 éve volt – használnak a japánok kisebb motorkerékpár és robogó Minarelli erőforrásokat, illetve vettek részt a blokkgyártó beszállító fejlesztéseiben. A Yamaha Motor Europe most…
Bemutatkozott a 114 lóerős Ktm Duke 890
Az R változat után a KTM bemutatta a 2021-es 890 Duke modell alapkivitelét is, amely a 790-es szériát hivatott lecserélni most, hogy az Euro5 már végképp bejött az ajtón. Az új széria erősebb motort, még jobb vezethetőséget és ergonómiát ígér. Ezért pedig itthon 3.550.000.- jó magyar forintot kérnek. Kezdjük is a legmókásabb résszel! Az új,
Az Euro5 újabb áldozata: Harley-Davidson Sportster
Általában a rossz hírt választjuk, mert akkor utána a jó már olyan, mintha egy kicsit kompenzálna. Ha mi is ennek a receptnek a mentén haladunk, akkor kezdjük is ezzel. Ha a mai napon felmész a Harley-Davidson oldalára, akkor égető hiányosságba botlasz. Nincs Sporster. Mármint egyáltalán. Kinyírta az Euro5. A gyártónak nem érte meg tovább…
Megfrissítették a Moto Guzzi V85 TT-t
Őszintén szólva egy kicsit számítottunk rá, hogy a Moto Guzzi az idei esztendőben óriásit fog robbantani valami elképesztő újdonsággal. De úgy látszik tévedtünk. Pedig ők is csak egyszer ünneplik a 100. születésnapjukat. Sebaj! A V7 és a V9 széria mellett bemutatták a V85 TT 2021-re frissített példányát is. A V9-ben is bemutatkozó, 853 köbcentis,…