A TV2 nyerte az esték többségét
Hat este is nézettebbnek bizonyult a TV2 az RTL Klubnál. Ennek ellenére a hét legmagasabb nézőszámát RTL-es műsorok érték el a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Újabb hetet nyert a TV2, ráadásul az RTL Klubnak elvileg jobban fekvő célcsoportnál (18-49 évesek, főműsoridő). A TV2 13,1 százalékos, az RTL Klub 11,5 százalékos…
Ezek a trendek formálják a marketinget
A márkák kommunikációja során az érzelmek jelentőségét, a kommunikációs csatornák és eszközhasználat esetén az egyre tudatosabb differenciálást, míg a stratégia kapcsán az agilitás fontosságát emelik ki a marketing jövője kapcsán a Magyar Marketing Szövetség exkluzív szakmai közösségeként működő Marketing Döntéshozók…
Így alkalmazkodik a munkaerőpiac a járványhoz
A koronavírus, a digitalizáció és az automatizációs folyamatok eredményeként a munkaerőpiac olyan útelágazáshoz ért, amelynél a most hozott intézkedések a következő generáció életét is meghatározhatják. Az Adecco Csoport Kelet-Európára fókuszáló Inovantage 2020 tanulmánya alapján ebben a folyamatban a globális kihívások mellett a…
Új kommunikációs vezető az UNICEF Magyarországnál
Balázs Kata személyében új szakember felel az UNICEF Magyarország kommunikációs tevékenységéért. Az osztályvezető felügyeli a magyar és a nemzetközi programok, valamint az adománygyűjtő és edukációs kampányok kommunikációját, a tartalomgyártást, a szervezet sajtószerepléseit, a saját digitális csatornák működését, valamint a…
A Netflixen jön Gal Gadot kémfilmje
A Netflix szerezte meg a Heart of Stone című kémthriller forgalmazási jogait, amelynek főszerepét az izraeli filmcsillag, Gal Gadot játssza. A Skydance Media produkciójában készülő filmet, amelyet később Mission: Impossible- vagy James Bond-jellegű, de női főszereplős filmsorozattá akarnak bővíteni, a brit Tom Harper (Vadrózsa, Léghajósok)…
Ennyivel kapnak többet az aldisok
Idén is az inflációt meghaladó mértékben emelte az Aldi az áruházi és a logisztikai munkavállalói bérét, a legtöbb pozícióban legalább 4 százalékkal nőttek a bérek január 1-jétől, de egyes munkakörökben az emelés a 8 százalékot is elérte. A vállalat bérezési politikája továbbra is a lojalitást díjazza, vagyis minél hosszabb, az Aldinál eltöltött mu
Az akciózó Liam Neeson ugrott fel a topista élére
Liam Neeson új akciófilmje, a The Marksman vette át a hétvégi észak-amerikai kasszasikerlista vezetését. A filmre premierhétvégéjén 3,2 millió dollárért (956 millió forintért) váltottak jegyet a nézők a mozikban. A Robert Lorenz rendezésében készült produkció főhőse egy arizonai veterán (Neeson), aki segít egy fiatal mexikói fiúnak a szökésben,…
Így birkózunk meg a távmunkával
Az 50 főnél kevesebb alkalmazottat foglalkoztató vállalkozásoknál dolgozók általánosságban kevesebb munkáltatói támogatást igényelnek a távmunkához, mint a nagyobb vállalatoknál dolgozó társaik – derül ki a Kaspersky európai lakosság körében végzett felmérése szerint. Az érzelmi vagy pszichológiai támogatás azonban kivételt jelent. A…
A vállalkozásokban bízunk leginkább, a médiában a legkevésbé
Már jobban bíznak az emberek a vállalkozásokban, mint a civil szervezetekben (NGO), a kormányok a pandémia első hónapjaiban sokat veszítettek hitelükből, a média pedig a bizalmi rangsor végén van – többek között ez derült ki a 2021-es Edelman „Trust Barometer” elemzésből. A 28 országban 33 ezer ember megkérdezésével készült…
Marketing Diamond: közülük kerülnek ki a nyertesek
Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel…
Tudatosabban terveznek az autósok
A tavaly decemberi három hetes elővásárlási időszakban 2021-re csaknem 60 ezer éves országos e-matricát vettek meg az autópálya-használók a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) adatai szerint, 4 ezerrel többet, mint egy évvel korábban a teljes hónapban. Az idei megyei pályamatricákból több mint 82 ezer fogyott. Az online…
Bővült a Szerencsejáték Zrt. kínálata
Termékbevezetéssel kezdte az új esztendőt a Szerencsejáték Zrt., január 15-től egy háromtagú sorsjegycsaláddal bővült a nemzeti lottótársaság kínálata. A Napi, Heti, illetve Havi Bónusz elnevezésű sorsjegyek az 500, az 1000 és a 2000 forintos árszegmensben kínálnak újabb választási lehetőséget a játékosok számára. Míg a család legkisebb…
A járvány alatt sem mondtunk le a luxusról
A múlt évben is élén volt a luxuscikkek piaca a BÁV Aukciósház adatai szerint. A legdrágábban elkelt ékszer egy Van Cleef&Arpels briliáns fülbevaló volt 11,4 millió forintért. A férfiak is vásároltak magunknak drága kiegészítőket, egy Rolex búváróráért 5,5 millió forintért fizettek. Noha Magyarország nem Amerika, ahol a gazdagok és híresek azon ve
Online rendezik meg az Educatiot
A rendkívüli helyzetre tekintettel idén online rendezik meg január 21-23. között az Educatio Nemzetközi Oktatási Szakkiállítást, amelyen egyszerre 51 intézménytől szerezhetnek információkat az érdeklődők. A felsőoktatási tanulmányokra február 15-ig lehet jelentkezni. Az esemény iránti érdeklődést jelzi, hogy bár nemrég indult el a regisztrációs leh
Tartunk a tömegközlekedéstől, megnőhet a kereslet az autókra
Sokan hosszú távon is felhagynának a tömegközlekedéssel a koronavírus-járvány miatt – derül ki az EY 3300 fogyasztó bevonásával készült nemzetközi felméréséből. A hirtelen megváltozó keresletre a járműiparnak is fel kell készülnie. A tömegközlekedők közel harmada fél éven belül beszerezne egy autót, aminek elsődleges oka a…