Belépett felhasználóink egy egész évre visszamenően kereshetnek a Hírstart adatbázisában. Mit kapok még, ha regisztrálok?
Források: Témák: Időszak:
Találatok: 46 hír

Online LMBTQ-kalauzt indított a Budapest Brand

A fővárosban 1993 óta rendezik meg a Meleg Büszkeség Napját, a Pride-ot, a Pride Fesztivál pedig egy teljes hónapig tart. Budapest az elfogadás és az alapvető emberi jogok védelmében nyitottan és támogatóan áll az LMBTQ+ emberek mellett, és üdvözli a város utcáin a Pride-ot, a Budapest Brand pedig online LMBTQ+ kalauzt indított.

Az elfogadás nevében toboroz a Publicis Groupe Hungary

A többek között a Saatchi & Saatchi és Leo Burnett ügynökségeket tömörítő Publicis Groupe Hungary idén nagyságrendileg száz, az emberek közötti egyenlőség mellett kiálló kollégával bővítené csapatát. Nemtől, kortól, származástól, szexuális orientációtól és nemi identitástól függetlenül várják a jelentkezőket.A kampányt…

Celebek streameltek showműsort 5G-ben a Telekom Vivicittáról

Kreatív Online
-
 Tegnap 12:07Média

A tavalyi kihagyás után idén újra megrendezték a Telekom Vivicittát. A Magyar Telekom a Wavemakerrel közösen fejlesztett A Nagy Összefutó Show-jának köszönhetően a hangulatot azok is átélhették, akik nem mentek ki a Margitszigetre. Kovács Patrícia, Puskás Peti, Fördős Zé vagy éppen Lakatos Márk is közvetített.

Különleges portrésorozatot alkotott a Népszabadság Magazin egykori képszerkesztője

Kreatív Online
-
 Tegnap 10:07Média

Jancsó Miklós, El Kazovszkij vagy Parti Nagy Lajos is szerepel Féner Tamás projektjében.

A Coca-Cola megduplázta reklámköltését 2020-hoz képest

Kreatív Online
-
 Tegnap 10:07Média

Az idei második negyedévben főleg a fogyasztók felé irányuló költés növekedett jelentősen. A cég jobb minőségű, és pontosabban célzott hirdetéseket szeretne.

Az Armadillo felel a Segafredo közösségi kommunikációjáért

Osztrák ügynökségtől veszik át a márka lokális Facebook- és Instagram-kommunikációját és hirdetési stratégiáját.

Csökkent a tévézésre fordított idő, de a focit azért szerettük

Kreatív Online
-
 Tegnap 09:07Média

A Nielsen a második negyedéves tévénézési adatokat elemezte.

Übercuki kalandjátékot csinált a Google az olimpiára időzítve

Kreatív Online
-
 Tegnap 09:07Média

Az interaktív doodle-ben Lucky macskával kell felderítenünk az olimpiai falut és környékét, és vérre menő küzdelmet folytatni egy-egy sportág bajnokával.

A Hipnózis után az Arany Pengét is a Mito nyerte

Az Artificial Group lett a második, a DDB Budapest a harmadik az Arany Pengén. A Magyar Telekom a legtöbb pontot szerzett, a Telenor a legtöbb különböző kampánnyal eredményt szerző pozícióból lett az év megbízója, a Telekom 6:3-é a Grand Prix.

Képzőművészek installációi lakhatják be a Budapest Parkot

A Zwack Unicum és a Budapest Park pályázatán kiválasztott négy munkából egy meg is valósul a helyszínen.

Az ügyészség nyomozást rendelt el a lehallgatási botrány miatt

Jogosulatlan titkos információgyűjtés miatt indul nyomozás.

Kultikus filmek és sorozatok paródiáival kampányol a Koreai Kulturális Központ

Kreatív Online
-
 21.07.22 14:07Média

A cseléd vagy a Suttogó folyosók is eszünkbe juthat a Központ videóiról.

Űrpénisz-háborúban versenyez egymásal Bezos, Zuckerberg és Musk

Kreatív Online
-
 21.07.22 12:07Média

Természetesen az egész csak Jon Stewart új műsorának agyszüleménye, semmi köze a valósághoz.