Tovább folytatja a flottaépítést az Amazon Air
Az amerikai e-kereskedelmi szektor zászlóshajója már nemcsak lízingel, hanem vásárol is repülőgépeket, és a jelek szerint hosszú távon is berendezkedik a légi szállítmányozás világában.
Újabb nagy márka, a Coca-Cola indít előfizetéses értékesítést
A világ legnépszerűbb kólája és egyben legismertebb márkája ismét megpróbálkozik a havi díjas előfizetéses rendszer bevezetésével.
Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul vállalkozásoknak
A Protechtor E-commerce első alkalmával, január 19-én az amerikai Walmart Labs San Diego-i vezetője lesz az előadó.
Marketingnaptár: útmutató a 2021-es kampányokhoz
Összeállítottuk a 2021-es év marketingnaptárát, amely segít eligazodni a világnapok, akciós napok és nagyobb események között, hogy segítsünk a kampányok megtervezésében, időzítésében.
Árösszehasonlító és kuponkereső funkció is megjelent az új Edge böngészőben
A Microsoft év végén bemutatott újításai kifejezetten a leértékelések, a kuponok, a legjobb ajánlat megtalálását szolgálják az Edge böngészőben és a Bing keresőben is.
Direct to Consumer: a modell hatása a hagyományos e-kereskedelemre
A DTC értékesítési modell értelemszerűen kannibalizálja a hagyományosan közvetítő szerepet betöltő e-kereskedők piacát, vagyis a nagy márkákat értékesítő kereskedőknek még ádázabb küzdelemre kell készülniük.