Belépett felhasználóink egy egész évre visszamenően kereshetnek a Hírstart adatbázisában. Mit kapok még, ha regisztrálok?
Források: Témák: Időszak:
Találatok: 3 hír

A social media válik a harmadik legjelentősebb hirdetési csatornává

IAB
-
  19.10.17 06:41 Cégvilág

Két ügynökségcsoport is nemrégiben jelentette meg reklámköltés-előrejelzését: a Zenith globális fókusszal, míg a Magna az amerikai piacra vonatkozóan. Ezekből szemezgetünk. A címben szereplő állítás a Zenith jelentéséből származik. Az ügynökség szerint a social mediába irányuló globális reklámköltés idén 20%-kal nő (84 milliárd…

Új vezető az IAB Hungary élén

IAB
-
  19.10.16 09:58 Média

2019 október közepétől Fináczy Dóra váltja Máth Andrást az IAB Hungary ügyvezetői pozíciójában. “Dóra energikus személyisége és sok éves, az online hirdetési piacon szerzett kiadói és ügyfél oldali tapasztalata garancia arra, hogy az IAB Hungary eddigi lendületét megőrizve fejlődik tovább. Az IAB Hungary operatív működtetése mellett fő feladata a m

Hirdetői összefogás a cross-media mérések területén

IAB
-
  19.10.15 11:36 Média

Globális kezdeményezés indult a World Federation of Advertisers (WFA) vezetésével, a legnagyobb márkatulajdonosok összefogásával. A kezdeményezés középpontjában a Cross Media Working Group áll, amely a legnagyobb hirdetők mellett technológiai cégeket, médiatulajdonosokat és ügynökségeket is magában foglal – olvasható a WFA…