Belépett felhasználóink egy egész évre visszamenően kereshetnek a Hírstart adatbázisában. Mit kapok még, ha regisztrálok?
Források: Témák: Időszak:
Találatok: 40 hír

Átadták az Év Széchenyi Vállalkozása díjakat

Digital Hungary
-
  Ma 12:00 Gazdaság  Vas

A három kategóriában odaítélt fődíjat a Sárvári Gyógyfürdő Kft., a Neuron Szoftver Kft., valamint a Reálterv Építésziroda Kft. kapta.

Vigyázat: trollkodó véleményvezérek!

Digital Hungary
-
  Ma 07:08 Média 

Idén nyáron pár influencer fiatal, sok tízezres követői bázisát arra használta, hogy megpróbáljon lejáratni egy szállodát, amiben szerintük méltánytalanul bántak velük. Mintegy 2,5 ezer negatív kommenttel árasztatták el az Instagramot, de a szálló közösségi médiáért felelős csapata jól kezelte a helyzetet – meséli Klausz Melinda online kommunikáció

Mitől lesz a kevesebb több – hogyan lehet hat szóban sokat mondani

Digital Hungary
-
  Tegnap 17:00 Média 

Az Internet Hungary versenyt hirdetett hatszavas történetek készítésére. Ennek apropóján Györffy Kingával, a professzionális történetmesélés hazai elismert szakértőjével beszélgettünk a műfajról, és hogy ez miért érdekes az üzleti életben. Nem csak a vezetők számára fontos a tömör és hatékony kommunikáció, amihez a hatszavasok jó…

Új bankkártya rendszert vezet be a Budapest Bank

Október végén Európa egyik legmodernebb kártyarendszerére áll át a Budapest Bank. A változással az ügyfelek számára szélesebb körű és innovatívabb kártyaszolgáltatások válnak elérhetővé, a bank pedig felgyorsítja a digitális fejlesztéseit is. A rendszer bevezetése négy napot vesz igénybe, ezalatt több szolgáltatás nem lesz elérhető, valamint…

Jól nevelt robotokkal érdemes az ügyfélszolgálatokat fejleszteni

Digital Hungary
-
  Tegnap 14:22 Karrier 

Az ügyfélszolgálatoknak egyre nagyobb szerepe lesz az ügyfelekért folytatott versenyben Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője szerint. Azok a cégek nyerhetnek, akik a lehető leggyorsabban jelennek meg az új kommunikációs csatornákon, így lehet a legjobban a fiatal generációt megszólítani. A digitalizáció azonban a hagyományos…

A Vodafone-nál már le lehet csapni az új iPhone-okra

Szeptember 21-én 00:00 órakor elindult az iPhone Xs és iPhone Xs Max előrendelése a Vodafone-nál.

Legújabb nemzetközi trendek az e-kereskedelemben 2018-ban

Digital Hungary
-
  Tegnap 10:28 Gazdaság 

Ma a fizikai boltban történő vásárlások 56 százalékát a webes, e-kereskedelmi, illetve digitális indíttatások motiválják. Az adat az Egyesült Államokra érvényes, de a fejlett nyugati, ázsiai kultúrákra is nagyjából helytálló. E-kereskedelmi trendek: második rész.

Végre megoldódik Budapest egyik legcikibb ügye?

Digital Hungary
-
  Tegnap 09:30 Gazdaság  Metró

A Rác fürdő és szálló újranyitását 2019-re tervezi a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt., ez 2,5 milliárd forintba kerülhet - derült ki a Fővárosi Közgyűlés jövő szerdai ülésére benyújtott javaslatból.

Rejtegetett szuperhősök – az ügyfélszolgálatok kiaknázatlan lehetőségei

Digital Hungary
-
  Tegnap 07:00 Média 

Az Internet Hungary Konferencia versenyt hirdetett a legjobb ügyfélszolgálatoknak. Ekler Ágnessel, az Allianz személyes ügyfélszolgálatának vezetőjével az ügyfélszolgálatok átalakulásáról, a digitális technológiák és a személyes kapcsolatok fontosságról beszélgettünk. Azok a cégek sikeresebbek lehetnek, amelyek nem egy megoldandó…

Ismeretlen világ felé tartunk, a gondolkodó embereké a jövő

Digital Hungary
-
  18.09.20 17:41 Média 

Az automatizáció, az adat vezéreltség, a gépi tanulás ma még ismeretlen világba viszi az emberiséget, egyelőre még csak az emberi gondolkodás gyorsítását látjuk. Az igazi robbanás jön, amikor nem már meglévő dolgok válnak automatizálttá, hanem az ember átáll egy teljesen más működésre. Nem csupán az online marketing és…

BMW, Tesla és társaik, avagy az ipar 4.0 nagy elkötelezettjei

Digital Hungary
-
  18.09.20 14:01 Infotech 

A legismertebb ipar 4.0 úttörők az autógyártásban a BMW és a Tesla. Ez utóbbi az értékesítési modellt is gyökeresen átrajzolta azzal, hogy a hagyományos autószalonos modellt átírta – de ez közismert. Nézzük a részleteket.

Felhő alapú contact centerek

Digital Hungary
-
  18.09.20 10:48 Mobiltech 

Semmilyen hardvert és szoftvert nem kell telepíteni ahhoz, hogy az ügyfélszolgálati rendszerünk fusson. A contact center működtetéséhez mindössze internetkapcsolatra van szükség, és az operátorok – a világ bármely pontjáról – webböngészőn vagy mobilapplikáción keresztül tudnak belépni.

Így tanultok ti – Sas István könyvéből

Digital Hungary
-
  18.09.20 08:52 Média 

Szakmabelieknek, diákoknak, nézőknek és harcos igazságtevőknek - Staféta helyett ezt adja át nekünk egy könyv formájában, ami kalauz, tudástár, emlékezés, nosztalgia, kihívás, élmény. Megoldások a reklámszakma mindennapjaira – egy nem mindennapi ember tollából.

Miért nehezebb prémium árut visszacserélni, mint olcsót?

Digital Hungary
-
  18.09.20 07:00 Média 

Egyre több cég látja be, hogy a vevői panaszok aktív kezelése nem csak költséget, hanem hasznot is hajthat. Siklósi Mátéval, a CP Contact – a fogyasztóvédelmi tanácsadó ügyvezetőjével arról beszélgettünk, hogy mire érdemes a cégeknek figyelniük, ha a kommunikációjuk során nem szeretnének fogyasztóvédelmi nehézségekkel szembesülni.…

Merre megy a vizuális reklámvilág?

Digital Hungary
-
  18.09.19 18:02 Média 

Tuza Norberttel, az InkPanther Productions kreatív produkciós csapat egyik alapítójával, a Műcsarnok kommunikációs vezetőjével arról beszélgettünk, hogy a mai vizuális kultúra hogyan változik. Miképpen érdemes megszólítani a modern embert, az újabb generációkat. Ők már nem azt nézik, amit mutatnak nekik, hanem inkább azt, amit ők…