Média Reklám Marketing

Búcsú Horváth Ádámtól

múosz
-
  15:44

A magyar televíziózás köztiszteletnek örvendő személyisége, Kossuth-, Erkel- és Balázs Béla-díjas televíziós rendező, a MÚOSZ tiszteletbeli tagja két héttel 89. születésnapja után hunyt el. „Egyike volt a hazai televíziózás megteremtőinek és…

Megvan a legjobb sorozatterv

Kiosztották a díjakat az Budapesten megrendezett nemzetközi televíziós pitchfórumon, a Hypewriteren. A fődíjat Bendi Balázs és Erdődy Adrienn „Golden Age” című sorozattervének ítélték. A június 25-án, kedden világhírű nemzetközi…

Budapesten újított az adidas

MMonline
-
  13:42

Számos világváros után végre Budapesten is megnyílt az adidas RUNBASE mozgás- és futóközpont, amelynek célja, hogy egyedülálló bázist nyújtson az adidas Runners Budapest csapatnak és a város teljes futóközösségének. A…

Kúlságmérővel kampányol az AXE

Június 1-től a Wesselényi utca / Erzsébet körút és Margit híd, budai hídfő 4-es, 6-os villamosmegállókban is találkozhatnak a járókelők az AXE egyedülálló, fiatalokat célzó Out Of Home megoldásával, az AXE Ice Chill kúlságmérőkkel.…

Palik László játékosokat toboroz a TV2 új műsorába, a Fuss család, fuss! című sportvetélkedőbe

Media1
-
  13:01

A műsorvezető bejelentette, hogy már lehet jelentkezni a hamarosan induló Fuss család, fuss című műsorába. Egy videó is felkerült a netre, ami alapján úgy tűnik, valóban kemény fizikai és mentális próbákra lehet számítani.

Hogyan lesz a szóból ige?

Digital Hungary
-
  13:00

A szövegek értelmezését kutató hermeneutika egy igen sokrétű tudományterület. Mindegyikünk a saját korábbi élményeinek lenyomatát hordozza, és mindent ebben az ″életélmény-kontextusban″ értelmez, ami a szeme elé kerül - írja…

Jön az igazi luxus az Airbnb-n

MMonline
-
  11:47

Luxusvillák, franciaországi kastély, toszkánai udvarház vagy akár egy egész sziget is kibérelhető az Airbnb újonnan indult szolgáltatása keretében. A hotelpiacot alaposan felforgató cég Airbnb Luxe névre hallgató szolgáltatása egyelőre több…

Két díjat is nyert Cannes-ban a magyar kampány

MMonline
-
  11:12

Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja és az olvasás népszerűsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A pro bono kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség…

A fenntarthatóságra és a gazdaságélénkítésre fókuszál a Design Hét Budapest programja

A fenntarthatóság és a gazdaságélénkítés a dizájn eszközeivel a fő témája az idei dizájn világnap magyarországi programjainak, amelyekre csütörtökön várják az érdeklődőket Budapesten - írja az MTI.

Pert bukott a PestiSrácok és a Magyar Hírlap

Media1
-
  10:27Fidesz

A bírósági ítélet szerint valótlan információkat terjesztettek a kormánypárti újságok az Auróra nevű józsefvárosi helyről, annak rossz hírét keltve.

Fiatal sportolókat támogat a MOL

Száz tehetséges fiatal sportolót díjazott a MOL Alapítvány összesen 32 millió forint értékben. A MOL Tehetségtámogató Program Sport pályázata olyan általános vagy középiskolás diákoknak nyújt anyagi segítséget, akik tehetséges sportolók, és…

Praktikus munkaruhák és kellékek (x)

Mediainfo
-
  09:57

A cukrász, felszolgáló és szakács munka igazából már nem is szakma, hanem maga egy művészet.

Terebélyesedik a magyar fotósoknak munkát adó weboldal

Kreatív Online
-
  09:44

Elindult a fotósok és videósok Uber-eként működő szakemberkereső platform.

Álhírek veszélyére figyelmeztet a PR Szövetség

Médiapiac
-
  09:30

A Magyar PR SZövetség állásfoglalása szerint az álhírek komoly veszélyt jelentenek a társadalomra.

Ezt gondoljuk az elektronikus fizetésről

A legtöbben megszokásból használnak készpénzt – derül ki az EFISZ kutatásából. A legkevésbé ismert és használt fizetési módok a virtuális tárca és a prepaid kártya. A közvélemény-kutatás eredményei részben a lakosság…

Kódolatlan lesz a Kapcsolat Napja

DTV News
-
  08:58

Kódolatlan lesz a Kapcsolat Napja

Rákaptak a gyerekek az online vásárlásra

A tavalyi évhez viszonyítva a gyerekek sokkal aktívabbak lettek az online kereskedelmi oldalakon: érdeklődésük több mint háromszorosára nőtt az elmúlt 12 hónapban – 2 százalékról 9 százalékra – derül ki a Kaspersky éves…

Az álhírek a magyar pr-eseket is egyre jobban aggasztják

Media1
-
  08:37

A Magyar PR Szövetség aggódó állásfoglalást tett közzé az egyre sokasodó hírhamisítás miatt, mivel ezek már a kommunikációs szakma egészének hitelességét veszélyeztetik, ráadásul alternatív valóságban élő, szétszakított…

A fenntarthatóság, az oktatás és a közlekedés érdekli a fiatalokat

Közel 200 fiatal ötletelt a British Council People 2 People projektje keretében azon, hogyan lehetne kreatív módon megoldani társadalmi és környezeti problémákat.

Menekültek Világnapja a MÚOSZ-ban

múosz
-
  08:27

A Menekültek Világnapján különlegesen szerkesztett műsorral lepte meg André Libik a MÚOSZ- ban rendezett vetítésre érkezőket. Zentai Lilla a Trento-i filmfesztiválon is díjat nyert Befogadás című dokumentumfilmje…

Bagi Iván És Nacsa Olivér Kapta A Karinthy-Gyűrűt

Az elismerő díjat kedden adták át a Márványteremben.

Nyugdíjas kincsvadászok nyerték a második Hypewritert

Index
-
  05:27

A legmeglepőbb az volt az ötletbörzén, hogy a leghagyományosabb sorozattervet jutalmazták, pedig meredekebb ötletben sem volt hiány.

Ajkán ismét a hazaiak győztek

múosz
-
  23:56

Amikor olyan kedves felkérést kap szakosztályunk, mint amilyen az Ajkai Látássérült Klubtól évek óta érkezik, még az sem számít, ha az utazás előtti napon fél óra jut csak az alvásra. Mert el kell indulni a rendezvény hajnalán ebbe a szép…

A köztévén Rogán Cecília bikinis szépségkirálynői sem tudtak érdemben segíteni

Media1
-
  21:24

Megérte-e közel 67 millió forintot fizetni egy olyan szépségversenyért, amelyet alig 25 ezer ember nézett a kereskedelmileg kiemelt célcsoportban?

Cannes-Ban Nyert A Magyar Ostrom

onBrands
-
  18:19

A legjobb diplomafilmet illető Young Director Award-ot Kovács István vehette át.

Ennyit Játszik A Magyar

onBrands
-
  18:08

Mára a videojátékok a hazai szórakoztatóipar egyik legjelentősebb szegmensévé váltak.

Stabil A Rádiós Piac

onBrands
-
  17:56

Tovább erősödik a Retro Rádió.

100-Ból 15 Magyar Márkahű

Globális jelenség a „hűtlen” fogyasztók térnyerése.

Visszatér Gundel Takács Gábor a TV2-re

A Media1 értesülése szerint az Áll az alku hamarosan új évaddal jelentkezik.

Magyarországon is vége a márkahűség korszakának?

Media1
-
  16:18KávéTea

A világátlaghoz képest ugyan kétszer olyan hűek a magyar vásárlók a márkákhoz, de így is mindössze 15 százalékuk ragaszkodik egy-egy bevált márkához a Nielsen legújabb mérése szerint.

Díjazták a Libri-Bookline kampányait

Számos díjjal jutalmazták 2019-ben a Libri-Bookline kreatív szakmában nyújtott teljesítményét. A cégcsoport márkáinak több kampányát is elismerték a szakemberek. A Libri Váltsuk valóra a meséket című karácsonyi kampányával, a…

Döcög a digitalizáció a kkv-knál

MMonline
-
  15:16KKV

A naprakész informatikai háttér olyan piaci környezetben teszi ütőképessebbé a kkv-kat, amelyben létfontosságú a gyors és eredményes reagálás az üzleti változásokra. Az ellenállóság mellett az ügyfelek elégedettségén is rengeteget…

Egy vizslakölyök a főszereplője az MTÜ nyári kampányának

A „Hol vagy, Kajla?” belföldi turisztikai kampányhoz a MÁV és a SPAR is csatlakozott, a célcsoportot a gyerekek és szüleik alkotják.

Ennyit játszanak a magyarok

Az átlagos internetezők másfél, a core gamerek alkalmanként közel két és fél órát töltenek játékkal − ez utóbbi épp fele annak az időnek, amit egy átlagos magyar egy átlagos napon tévénézésre szán. Itthon a logikai és ügyességi játékok a…

Alternatív valóság a jövő munkahelyein

A virtuális valóság a fehér gallérosok munkáját segítheti a jövőben, miközben az Y és X generáció esetében a munkáltatóknak meg kell barátkozniuk a munkakörnyezet játékosításával, azaz a gamificationnal, hogy a munkavállalók…

Vörös Viktória: Olyan jó volt, hogy visszavágyom!

Magyar Szó
-
  14:14

A 2018-as Strandszépe első udvarhölgye

Bontovics Virág: A Strandszépe egy iránytű!

Magyar Szó
-
  14:07

2014-es Strandszépe második udvarhölgye, a 2016-os Magyarország Szépének és a 2018-as Miss Balatonnak a résztvevője.

Új műsorok a Klubrádióban

Media1
-
  14:02

Két új műsort is indított az elmúlt hetekben a rádió, és már készülnek az őszre is, amikor új kulturális és szórakoztató jellegű műsoruk is lesz. A főszerkesztő azt mondta, az új műsorok nem a közéleti műsorok rovására készülnek. Holnapra…

Ezek a legnépszerűbb családi autók

MMonline
-
  13:35

Jövő hétfőtől igényelhetik a három- vagy többgyermekes családok a 2,5 millió forintos autóvásárlási támogatást. Idén megötszöröződött az ilyen gépjárművekre irányuló keresések száma, a legnépszerűbb modellek dobogóján pedig a…

Belefáradtak az amerikaiak a Trump-hírekbe

Index
-
  13:34

Szakértők szerint már nem érdeklik annyira az embereket az amerikai elnökkel kapcsolatos hírek, mint korábban.

Így változnak az RTL Klub estéi

Átalakítja esti műsorrendjét a jövő héttől az RTL Klub, jönnek az Oltári csajok, több sorozat pedig dupla epizódokkal kerül majd képernyőre a júliusi hétköznapokon. Jövő hétfőtől a 18 órás RTL Híradót követően 19:05-től az ország legnézettebb…

Tévésorozatot csinálnának A partból

Index
-
  12:53

A 2000-es film rendezője árulta el, hogy ő már a forgatókönyvet is olvasta.

2019. áprilisi DTH előfizetői számok

DTV News
-
  12:46

2019. áprilisi DTH előfizetői számok

20 év után újult meg a Magyar PR Szövetség etikai kódexe

A Magyar Public Relations Szövetség erkölcsi normagyűjteményét a társadalmi és gazdasági élet szereplőinek jelenben érvényes igényeihez, az ország és a világ megváltozott kihívásaihoz igazították.

Pókemberes projektben az Audi

Az Audi szponzorként támogatja a Sony Pictures gondozásában megjelenő „Pókember: Idegenben” film hollywoodi világpremierjét. A tisztán elektromos Audi e-tron mellett az Audi A7 és az Audi Q8 is feltűnik a Sony Pictures…

Elkótyavetyélve landolhatott a Népszabadság a Fidesz közelében

A G7 szerint míg Henrich Pecina 4 milliárdot kereshetett a Mediaworks-ügyleten, az MSZP és a hozzá közelálló körök olcsón, százmilliókat bukva adták el az egykoron vezető közéleti napilapot, a Népszabadságot, ami végül a Fidesz…

Már nem divat a márkahűség

MMonline
-
  09:54

A márkahűség felett lassan eljár az idő: az európai fogyasztók harmada, a magyarok több mint egyötöde szívesen próbál ki új dolgokat, sőt aktívan keresi őket az online és offline termékkínálatban – derül ki a Nielsen kutatásából. Ez…

Erre számíthatnak a marketingesek

MMonline
-
  09:21Trend

Az igazán trendi márkáknak olyan értékeket kell felmutatniuk, amikkel érzelmileg is azonosulni tudnak a fogyasztók, a marketing és kommunikációs szakmát a közeljövőben meghatározó trendek között a zéró károsanyagkibocsátás és az…