Belépett felhasználóink egy egész évre visszamenően kereshetnek a Hírstart adatbázisában. Mit kapok még, ha regisztrálok?
Források: Témák: Időszak:
Találatok: 17 hír

Helyreigazítást tett közzé a szeged.hu

Szegeder
-
  20.03.27 11:09 Belföld

Az önkormányzathoz tartozó portál még az önkormányzati választások alatt írta, hogy Nemesi Pál cége nem magyar, hanem külföldi, Európai Unión kívüli munkavállalókat alkalmaz.

Újabb helyreigazítást közölt Botka László házi lapja

SzegedMa
-
  20.03.27 10:44 Belföld

Ezúttal Nemesi Pálról híreszteltek valótlanságot.

Helyreigazítás

Magyar Narancs
-
  20.03.26 11:17 Vélemény

Dr. Maróth Gáspár kérése alapján helyreigazítjuk korábbi cikkünk.

Az utolsó pert is elvesztette a volt fideszes polgármester a 444.hu ellen

Bácskai János volt fideszes polgármester és a IX. kerületi önkormányzat számos helyreigazítási pert követően bekeményített, és rágalmazás miatt büntető feljelentést is tett a 444 ellen

Helyreigazítás

Blikk
-
  20.03.20 13:08 Baleset-bűnügy

„A 2019. augusztus hó 28. napján https://www.blikk.hu/aktualis/belfold/zoldlomb-utcai-csaladirtas-gyilkos-apa/kx744w1 elérhetőségen, „Döbbenetes dolog derült ki a Zöldlomb utcai családirtóról – Korábban már mondta, hogy megölné a párját” cím alatti cikkünkben tévesen kikockázással közzétettünk egy olyan fotót is, amely nem a cikkel érintett…

Helyreigazítás

G7
-
  20.03.18 18:54 Életmód

A tavalyi rekord 150 milliárdról felére esik idén az egyházak támogatása” című cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy a Hit Gyülekezetéhez tartozó hívőkre fejenként 2019. első felében 19.000 forint állami támogatás jutna és a tízezernél is több hívet számláló egyházak közül a Hit Gyülekezetének támogatása kiemelkedő, a római katolikus és…

Helyreigazítás – Nagykanizsán is járt a koronavírussal fertőzött marokkói miniszter

A valótlan tényállításokért a Hidrofilt Kft-től annak ügyvezetésétől és munkavállalóitól ezúton elnézést kérünk.

Helyreigazítás

Origo
-
  20.03.17 11:57 Belföld

a „Nézzük Botka László ügyeit!" című cikkel kapcsolatban.

Nagykanizsán is járt a koronavírussal fertőzött marokkói miniszter (Frissítve, Hidrofilt Kft. vezetősége, helyreigazítás)

Bár próbálták titkolni, kiderült, hogy pénteken a nagykanizsai Hidrofilt üzemében járt Abdelkader Amara marokkói miniszter. Abdelkader Amara az a miniszter, akinek látogatása miatt Pintér Sándor, belügyminiszternek karanténbe kellett vonulnia, és vírusteszten kellett átesnie.

Helyreigazítás

Demokrata
-
  20.03.13 18:57 Belföld

A „Járjon pénz a migránsoknak?” címmel a www.demokrata.hu portálon 2020. március 7-én megjelent cikkünkben valótlanul híreszteltük, hogy a Magyar Helsinki Bizottság a sajtóban bejelentette igényét az Emberi Jogok Európai Bírósága által két bangladesi férfinak megítélt kárpótlás iránt, valótlanul híreszteltük, hogy ez a két bangladesi férfi…

Jogerős: az Origo főszerkesztője sem tudja, ki írja a cikkeiket!

Nem várt fordulatot vett a per, amit – a helyreigazítási per mellett – becsületsértés miatt indítottam az Origo és a Ripost ellen, még a tavalyi lejáratócikkeik után – számolt be Donáth Anna közösségi oldalán. “Bár a nyomozóhatóság kihallgatta az Origo főszerkesztőjét, ő jegyzőkönyvbe is úgy nyilatkozott, hogy nem tudja megmondani, ki készítette a

Helyreigazítás

168 Óra Online
-
  20.03.10 17:28 Belföld

A 168 Óra Online-on 2020. február 6-án megjelent, a 24.hu cikke alapján íródott „Huszonöt milliót utazgatott el Újbuda pénzén az önkormányzati cég feje ” című cikkünkben valótlanul híreszteltük, hogy Janurik Lajos plagizált informatikai stratégiát adott el a kerületnek. A valóság ezzel szemben az, hogy Janurik Lajos az informatikai stratégiát az…

Fontos helyreigazítást közölt az ellenzéki hírportál a Rogán család legtehetségesebbjének ékszerével kapcsolatban

A 444 valótlanul híresztelte, hogy Rogán Cecíliának a kezén csupán egy 21 millió forintos karkötőszett volt, hiszen a másik kezén egy 13 millió forintos óra is virított. A tévedésért elnézést kérnek.  Mint a Hír Hugó is beszámolt róla, Rogán-Gaál Cecília Instagramra töltött fel visszafogott képeket a debreceni Davis-kupáról, ahová azért ment ki, ho

Trump kampánycsapata pert indított a CNN ellen

Washington - Hamis és rágalmazó írásokkal vádolják a hírtelevíziót. Helyreigazítást és milliós anyagi kártérítést követelnek.