Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.
A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre. De hol áll most a kommunikációs szakma? Az elmúlt év történései fényében mennyire és milyen téren változott a kreatív megoldások szerepe, a marketingtudatosság? A most induló sorozatból kiderül, hogy a most először neves…
A kommunikációs szektor lehet a járvány nyertese – Marketing Covid idején II.
Az elmúlt, nehézségekkel teli év egyik nyertese a kommunikációs szektor lehet, hiszen a márkák, cégek számára a sajátos körülmények felértékelték a pontos, célzott és kreatív marketingmegoldásokat.
A halogatók most örökre lemaradhatnak – Marketing COVID idején III.
Nemcsak az ügyféloldal, de a kommunikációs szféra ügynökségi résztvevői is sok újdonságot tapasztaltak meg a vírushelyzet alatt.
A kommunikációs szektor lehet a járvány nyertese – Marketing COVID idején II.
Az elmúlt, nehézségekkel teli év egyik nyertese a kommunikációs szektor lehet, hiszen a márkák, cégek számára a jelentősen megváltozó környezet, a járványhelyzet okozta körülmények felértékelték a pontos, célzott és kreatív marketingmegoldásokat. A most először neves ügynökségi partnerrel közösen megrendezett, az idén rekordszámú…
Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.
A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre. De hol áll most a kommunikációs szakma? Az elmúlt év történései fényében mennyire és milyen téren változott a kreatív megoldások szerepe, a marketingtudatosság? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen…
A kommunikációs szektor lehet a járvány nyertese – Marketing COVID idején II.
Jelentősen módosultak a tartalomfogyasztási szokások.
Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.
A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre. De hol áll most a kommunikációs szakma? Az elmúlt év történései fényében mennyire és milyen téren változott a kreatív megoldások szerepe, a marketingtudatosság? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen…
Marketingnaptár: útmutató a 2021-es kampányokhoz
Összeállítottuk a 2021-es év marketingnaptárát, amely segít eligazodni a világnapok, akciós napok és nagyobb események között.
Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején 1. rész
A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre.
Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing Covid idején I.
A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre.
Elkezdődött a gyalogátkelőhely kialakítása a Penny Marketnél, a veszélyes kereszteződésnél
Évtizedes probléma oldódik meg rövid időn belül Mohácson: elkezdték a Penny Marketnél, a Kossuth Lajos és az Ady Endre utcá kereszteződésénél a gyalogátkelőhely kialakítását. Ha nem csal az emlékezetünk, először éppen tíz esztendeje, 2011-ben hozta szóba néhai Lajdi Antalné képviselő a mohácsi képviselő-testületbe a Penny…
A MOL toronyépítése a Market Építő vezérigazgatója, Scheer Sándor szerint
A dán területfejlesztő Adept cég ide egy magasház építését javasolta. Az összesen 28 emeletes épület 2500 munkavállaló számára biztosít munkavégzési lehetőséget, akiket 21 lift szállít a magasba. A 120+20 méter magas és 62 méter széles épület tornya és pódiuma együtt alkot majd egy teljes egységet. A MOL dolgozói 33 ezer...