Belépett felhasználóink egy egész évre visszamenően kereshetnek a Hírstart adatbázisában. Mit kapok még, ha regisztrálok?
Források: Témák: Időszak:
Találatok: 30 hír

17 évesen csinált egy koronavírus figyelő weboldalt, 8 millió dollárnyi reklámpénzt utasított vissza

Leet
-
  Ma 09:00 Gaming

Ahogyan a koronavírus egyre több ország életét változtatja meg gyökerestül, minden eddiginél fontosabb az adatok pontos és egyszerű átláthatósága. Úgy azonban nehéz pontos képet kapnunk a fejleményekről, ha minden ország adatait más-más oldalakról és idegen nyelven kell begyűjtenünk. Természetesen a keresletet sokan próbálták…

Fft: „Van az a pénz” – A legcikibb focistás reklámok

Kevin Keegantől Roy Keane-en át Cristiano Ronaldóig, Zsengellér Gyulától Puskás Ferencen át Lipcsei Péterig sok futballsztár kipróbálta magát a reklámiparban is. A FourFourTwo szembesíti őket korábbi tévútjaikkal...    

A televíziós reklámköltések négy százalékkal bővültek

VG
-
  Tegnap 14:34 Média

Tavaly a hazai televíziós reklámpiacon 63 milliárd forintot költöttek reklámokra.

„Van az a pénz” – a legcikibb focistás reklámok

Amikor egy játékos a nevét adja egy termékhez, minden csupa mosollyá válik, ahogy szégyentáblánk is mutatja. Kér valaki egy Anelka-burgert?

Szívszorító olasz reklám készült Sophia Loren és Vangelis közreműködésével

A Barilla főleg egy olaszoknak szóló, szívszorító reklámfilmet készítetett, Sophia Loren és Vangelissel együttműködve. A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek, írta meg a kreativ.hu.

Rasszista reklámmal hirdettek szappant Pesten

24
-
  20.04.08 18:08 Kultúra

A belvárosi kávéház teraszára ültetett albínó pár egy világszerte népszerű viccet lovagolt meg.

Érzelmes reklámot készített az olaszoknak a Barilla Sofia Lorennel és Vangelisszel

Szeretlek Magyarország
-
  20.04.08 17:35 Média

A húsvétra időzített kisfilmmel az egészségügyben dolgozók előtt tiszteleg a tésztagyártó.

Szívszorító reklám készült a járványban is dolgozó olaszok tiszteletére

A kisfilmhez Sophia Loren hangját, Vangelis a zenéjét adta.

Szívszorító reklámmal jött ki az olasz Barilla

NLC
-
  20.04.08 14:15 Színes

Tuti recept a sikerhez: Sofia Loren hangja, Vangelis zenéje és a karantén alatt teraszról éneklő olaszok egy reklámban.

15 filmsztár, aki vállalhatatlan reklámfilmekkel kezdte karrierjét

Filmezzünk!
-
  20.04.08 08:55 Film

Színészek, akik vállalhatatlan reklámfilmekkel kezdték karrierjüket Senki sem születik világhírű színésznek, vagy milliók által csodált énekesnek. Ha pedig valamihez, akkor az effajta hírnévhez aztán tényleg rögös út vezet, amit senki sem tudhat jobban, mint az alábbi hollywoodi hírességek, akik annak idején mindent lehetőséget, így a mai fejjel vá

Arcpajzsokkal védi az egészségügyi dolgozókat a reklámügynökség

SeniorPlus
-
  20.04.08 08:00 Egészség

A koronavírus-járvány idején a Foto Reklámügynökség is szeretne hozzájárulni ahhoz, hogy a frontvonalban helytálló hazai egészségügyi dolgozók a lehető legnagyobb biztonságban legyenek, ezért a cég arcpajzsok gyártásába kezdett. A védőfelszerelések ára éppen annyi, amivel meg tudják tartani a munkaerőjüket, de így is jóval a…

Sebestyén Balázs ezért nem reklámozza a fiait

A műsorvezető szerint hosszú távon azok döntenek jól, akik nem mutogatják a gyereküket a közösségi médiában. Ti egyetértetek a véleményével?

Átszabta a reklámstratégiákat a vírus

MMonline
-
  20.04.07 11:18 Cégvilág

A nemzetközi nagyvállalatok négyötöde döntött úgy, hogy a koronavírus-járvány miatt elhalasztja a tervezett reklámkampányait, ugyanakkor rögtön hozzáláttak új, a helyzethez igazodó üzenetek kidolgozásához – derül ki a World Federation of Advertisers (WFA) felméréséből. A megkérdezett cégek 34 százaléka jelezte, hogy csak egy rövidebb, 1-2…

Tatár Csilla kiakadt a lakása előtt focizókra, Sebestyén Balázs szerint pedig nem ildomos gyerekekkel reklámozni

Hírösszefoglalónkban szó lesz még arról, miért hagyhatta ott Jáksó László a rádiót, valamint Krausz Gábor mesél a karantén nehézségeiről.

63 milliárdos bevétel a hazai televíziós reklámpiacon

Médiapiac
-
  20.04.07 09:24 Gazdaság

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég elemzéséből kiderül, hogy a tavalyi négy százalékos növekedés a versenypiaci szereplők nagyobb ráfordításaiból származik, miközben az állami hirdetések részaránya csökkent.