Belépett felhasználóink egy egész évre visszamenően kereshetnek a Hírstart adatbázisában. Mit kapok még, ha regisztrálok?
Források: Témák: Időszak:
Találatok: 9 hír

Az üres palack is érték! – üzeni a Coca-Cola

Fenntarthatósági kampányt indított az üdítőgyártó.

AZ ÜRES PALACK IS ÉRTÉK! – A COCA-COLA A SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS FONTOSSÁGÁRA HÍVJA FEL A F…

Jövő TV
-
 Tegnap 13:28Vélemény

A magányszemélyek egyéni cselekvései mellett fontos, hogy nagyobb lélegzetvételű kezdeményezések is szülessenek a szelektív hulladékgyűjtés tekintetében. Már 2018-ban az Európai Bizottság ezért új uniós szintű szabályokat javasolt, melyek hatálya az Európa tengereiben és tengerpartjain 10 leggyakrabban előforduló egyszer használatos…

Kihagyja a Super Bowlt a Coca-Cola és a Pepsi

Közszolgálat
-
 Tegnap 08:22Színes

2000 után idén először fordul elő az, hogy a Coca-Cola teljesen kihagyja az amerikai NFL-bajnokság döntőjét, a Super Bowlt és ...

Kihagyja a Super Bowlt a Coca-Cola és a Pepsi

Kreatív Online
-
 21.01.19 10:53Média

21 éve fordult elő utoljára, hogy nem fut reklámjuk a szünetben. A Coca-Colánál köze lehet hozzá a decemberben kiírt kreatív- és médiatendernek is. 

Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet

A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az egész világon csökkenti a gyártásban felhasznált új műanyag mennyiségét, és tíz éven belül minden…

Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet

A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az

Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet

A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az egész világon csökkenti a gyártásban felhasznált új műanyag mennyiségét, és tíz éven belül minden Pet…

Újabb nagy márka, a Coca-Cola indít előfizetéses értékesítést

Kosárérték
-
 21.01.15 10:05Gazdaság

A világ legnépszerűbb kólája és egyben legismertebb márkája ismét megpróbálkozik a havi díjas előfizetéses rendszer bevezetésével.