Az üres palack is érték! – üzeni a Coca-Cola
Fenntarthatósági kampányt indított az üdítőgyártó.
AZ ÜRES PALACK IS ÉRTÉK! – A COCA-COLA A SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTÉS FONTOSSÁGÁRA HÍVJA FEL A F…
A magányszemélyek egyéni cselekvései mellett fontos, hogy nagyobb lélegzetvételű kezdeményezések is szülessenek a szelektív hulladékgyűjtés tekintetében. Már 2018-ban az Európai Bizottság ezért új uniós szintű szabályokat javasolt, melyek hatálya az Európa tengereiben és tengerpartjain 10 leggyakrabban előforduló egyszer használatos…
Kihagyja a Super Bowlt a Coca-Cola és a Pepsi
2000 után idén először fordul elő az, hogy a Coca-Cola teljesen kihagyja az amerikai NFL-bajnokság döntőjét, a Super Bowlt és ...
Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet
Kihagyja a Super Bowlt a Coca-Cola és a Pepsi
21 éve fordult elő utoljára, hogy nem fut reklámjuk a szünetben. A Coca-Colánál köze lehet hozzá a decemberben kiírt kreatív- és médiatendernek is.
Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet
A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az egész világon csökkenti a gyártásban felhasznált új műanyag mennyiségét, és tíz éven belül minden…
Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet
A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az
Az üres palack is érték! – A Coca-Cola a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára hívja fel a figyelmet
A műanyaghulladék globális probléma – és megoldani is csak akkor tudjuk, ha mindannyian összefogunk, nagyvállalatoktól a fogyasztókig. A Coca-Cola folyamatosan dolgozik a megoldáson is: fenntarthatósági vállalásai között szerepel, hogy az egész világon csökkenti a gyártásban felhasznált új műanyag mennyiségét, és tíz éven belül minden Pet…
Újabb nagy márka, a Coca-Cola indít előfizetéses értékesítést
A világ legnépszerűbb kólája és egyben legismertebb márkája ismét megpróbálkozik a havi díjas előfizetéses rendszer bevezetésével.