Nagyot kaszált a stream és a felhasználói tartalomgyártás

vg.hu
-
 21.09.14 11:31Gazdaság

Az internetes reklámra fordított kiadások először előzték meg a nem internetes reklámkiadásokat.

8 kapcsolódó hír

Ezek mozgatják a globális szórakoztató- és médiaipart

TőzsdeFórum
-
 21.09.14 12:06Infotech

A streaming, a játékok és a felhasználók által létrehozott tartalmak viszik a prímet. Az internetes reklámra fordított kiadások először előzték meg a nem internetes reklámkiadásokat a PwC felmérése szerint.

A streaming, a játékok és a felhasználók által létrehozott tartalmak mozgatják a globális szórakoztató- és médiaipart

ProfitLine
-
 21.09.14 22:30Gazdaság

A globális szórakoztató- és médiaipar (E&M) bevételei a gazdaság növekedését meghaladó mértékben nőttek – az iparág 2021-ben 6,5%-os, 2022-ben pedig 6,7%-os növekedésre számíthat, amit a digitális tartalom és a reklámok iránti erős kereslet táplál. Eközben a mozik bevételei a korlátozások enyhülésével fellendülnek, de legalább…

2024-ben jöhetnek újra egyenesbe a mozik: a streaming felkészül a hatalomátvételre?

Pénzcentrum
-
 21.09.14 13:03Gazdaság

A globális szórakoztató- és médiaipar (E&M) bevételei a gazdaság növekedését meghaladó mértékben nőttek – az iparág 2021-ben 6,5%-os, 2022-ben pedig 6,7%-os növekedésre számíthat, amit a digitális tartalom és a reklámok iránti erős kereslet táplál. Eközben a mozik bevételei a korlátozások enyhülésével fellendülnek, de legalább…

Növekedési pályán a szórakoztató- és médiaipar

MMonline
-
 21.09.14 11:21Gazdaság

Idén és jövőre is dinamikus növekedés várható a globális szórakoztató- és médiaiparban a PwC „Global Entertainment & Media Outlook 2021-2025” című éves felmérése szerint. Az internetes reklámra fordított kiadások először előzték meg a nem internetes reklámkiadásokat a cég elemzése alapján. A globális szórakoztató- és médiaipar…

A streaming, a játékok és a felhasználók által létrehozott tartalmak mozgatják a globális szórakoztató- és médiaipart

Márkamonitor
-
 21.09.15 05:09Média

A globális szórakoztató- és médiaipar (E&M) bevételei a gazdaság növekedését meghaladó mértékben nőttek – az iparág 2021-ben 6,5%-os, 2022-ben pedig 6,7%-os növekedésre számíthat, amit a digitális tartalom és a reklámok iránti erős kereslet táplál. Eközben a mozik bevételei a korlátozások enyhülésével fellendülnek, de legalább…

Streaming, játékok és a felhasználók által létrehozott tartalmak

IT café
-
 21.09.15 09:26Infotech

Az internetes reklámra fordított kiadások először előzték meg a nem internetes reklámkiadásokat a PwC felmérése szerint.

Ezek Mozgatják A Globális Szórakoztató- És Médiaipart

onBrands
-
 21.09.14 19:56Média

Streaming, játékok és felhasználók által létrehozott tartalmak.

Elképesztő mértékben nőttek a globális szórakoztató- és médiaipar bevételei

Origo
-
 21.09.14 12:16Gazdaság

Kiderült az is, hogy a streaming, a játékok és a felhasználók által létrehozott tartalmak mozgatják a szektort.