A fogyasztói magatartást vizsgálták

A Motivaction piackutató ügynökség rendszeresen végez felméréseket az európai fogyasztói magatartásról – különös tekintettel a virág- és dísznövényvásárlási szokásokra – a Holland Virágiroda megbízásából. Az eredményekből levont következtetések aztán átültethetők a marketingeszközökbe és felhasználhatók a reklámkampányok során.

1 kapcsolódó hír

Átfogó vizsgálatot indít a színházak helyzetéről az EU

SzínházOrg
-
 21.04.11 05:33Kultúra

A színházak helyzete az EU tagállamaiban címmel végez felmérést a PPMI és a KEA az Európai Bizottság Oktatásügyi, Ifjúságpolitikai, Sportügyi és Kulturális Főigazgatósága megbízásából. A felmérés során első alkalommal vizsgálják uniós szinten és összehasonlító módon az európai színházi ágazatot. Az online kérdőívre színházak, színházi…