A Httpool bevezeti a Spotify Discover Weekly playlist szponzorációját Magyarországon, Szlovákiáb…

Márkamonitor
-
 21.02.26 08:35Zene

Az E Heti Kalandot, a Spotify egyik legnépszerűbb lejátszási listáját most már a magyar, szlovák és cseh márkák is szponzorálhatják.   Az egyik legnépszerűbb Spotify lejátszási lista hétfőnként frissülő személyre szabott zenei választékot kínál a felhasználók számára, és mostantól elérhető egyedi hirdetések számára, amiket az ingyenes felhasználók

2 kapcsolódó hír

Új szponzorációs lehetőséget kínál a Httpool

MMonline
-
 21.02.26 10:12Gazdaság

Az egyik legnépszerűbb Spotify lejátszási lista hétfőnként frissülő személyre szabott zenei választékot kínál a felhasználók számára, és mostantól elérhető egyedi hirdetések számára, amiket az ingyenes felhasználók láthatnak. Magyarországon a Httpool, a Spotify hivatalos értékesítési partnerén keresztül fedezhetik fel ezt az izgalmas új…

Magyar márkák is szponzorálhatják a Spotify lejátszási listáját

A Spotify Discover Weekly az egyik legnépszerűbb lejátszási lista, ami hétfőként frissülve személyre szabott zenei választékot kínál a zenei streaming szolgáltató felhasználóinak. A cég korábban bejelentette, hogy lehetőséget biztosít a márkák számára, hogy az ingyenes modellben zenét hallgató felhasználóik számára megjelenjenek hirdetések a…