Évtizedes sztereotípiák lerombolva – így változtak meg a férfi fogyasztói szokások

A férfi vásárlói szokások átalakulása nem kérdés, hanem a versenyelőny egyik kulcsa.   Mi kell a nőnek? Míg a nőket megcélzó marketingről számos kutatás, könyv és film készült az elmúlt évtizedekben, a férfi fogyasztói szokások vizsgálatának kérdése még csak az elmúlt években merült fel, holott időmérleg vizsgálatok alapján ki lehet jelenteni,…

1 kapcsolódó hír

Egyre többet vásárolnak a férfiak is

MMonline
-
 21.02.23 15:19Gazdaság

Mi kell a nőnek? Míg a nőket megcélzó marketingről számos kutatás, könyv és film készült az elmúlt évtizedekben, a férfi fogyasztói szokások vizsgálatának kérdése még csak az elmúlt években merült fel, holott időmérleg vizsgálatok alapján ki lehet jelenteni, hogy a férfiak tevékenységszerkezete az utóbbi évtizedekben jelentősen átalakult, a vásárlá