Az Apple lett a világ legértékesebb márkája
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Az Apple a legértékesebb márka a világon
A brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat közlése szerint az Apple márkaértéke 263,4 milliárd dollár.
Újra az Apple a legértékesebb márka a világon
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Az Apple a legértékesebb márka a világon
Három év után ismét az Apple nyerte a Brand Finance Global 500-at.
Ezek most a legértékesebb márkák a világon
Az Apple verhetetlen.
Az Apple maradt a világ legértékesebb márkája
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Visszavette az első helyet az Apple
Az Apple végzett az első helyen a Brand Finance legértékesebb márkákat bemutató rangsorában, az Amazont és a Google-t megelőzve. A technológiai cégek uralják a listát, a legnagyobb növekedést pedig a Tesla tudta felmutatni. Az Apple 263,4 milliárd dolláros márkaértékkel szerepel a legfrissebb Brand Finance rangsorban, ami az egy évvel…
Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint. A lista összeállítói szerint az Apple márkaértéke 263,4 milliárd dollár, 87 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég tavaly a harmadik, egy évvel korábban és az azt megelőző évben egyaránt…
Visszaelőzött az Apple
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Három év után ismét az Apple lett a világ legértékesebb márkája
A Brand Finance piackutató cég ismét összeállította a világ legértékesebb márkáit, a listán pedig idén is a szokásos neveket találjuk az élen, csakhogy a helyezettek között egészen jelentős különbségeket lehet szemügyre venni. Három év után ugyanis újfent az
Brand Finance: Az Apple a legértékesebb márka
Követői libasorban: Amazon.com, Google, Microsoft, Samsung, Walmart.
Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
2021-es lista - Itt vannak a világ legértékesebb márkái
Ismét az Apple a legértékesebb márka a világon, a brit Brand Finance piackutató szerint.
Az Apple a legértékesebb márka a világon, az Amazon és a Google követi őket
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint. A lista szerint az Apple márkaértéke 263,4 milliárd dollár, 87 százalékkal nőtt egy év alatt. A cég tavaly a harmadik, egy évvel korábban és az azt megelőző évben egyaránt a
Az Apple a legértékesebb márka
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Top 500 márka. Változások a dobogón, három ázsiai a tíz között
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
Az Apple a legértékesebb márka a világon a Brand Finance szerint
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint. A lista összeállítói szerint az