Tabudöntő projektben az AVON

MMonline
-
 20.12.08 09:44Gazdaság

Tabudöntő integrált kampányt készített a Café Communications és a FleishmanHillard Café. Ősz elején indult az AVON mellrákkal kapcsolatos országos figyelemfelhívó akciója. A félelem és a tudatlanság egyfajta struccpolitikát alakított ki az emberekben a mellrák veszélyeivel kapcsolatban. Ezt a helyzetet súlyosbítja, hogy a rák és a halál sokaknak…

2 kapcsolódó hír

Tabudöntő integrált kampány a Café Communications és a FleishmanHillard Café csapatától

Márkamonitor
-
 20.12.08 08:35Gazdaság

Ősz elején indult az AVON mellrákkal kapcsolatos országos figyelemfelhívó kampánya.   Háttér: A félelem és a tudatlanság egyfajta struccpolitikát alakított ki az emberekben a mellrák veszélyeivel kapcsolatban. Ezt a helyzetet súlyosbítja, hogy a rák és a halál sokaknak tabutémának számít. Pedig a korai stádiumban felismert melldaganat nagy…

Havonta pár perc figyelem életeket menthet

Kreatív Online
-
 20.12.08 09:57Média

A Café Communications és a FleishmanHillard Café csapata az Avonnak készített a mellrákkal kapcsolatos országos, figyelemfelhívó kampányt. A bejelentőt olvashatjátok.