Hamarosan a kkv szektor kerülhet a digitalizáció középpontjába

Növekedés
-
 20.11.20 05:45Gazdaság

Az MKB Fintechlab idei csúcstalálkozóján a hazai és régiós iparági szereplők beszéltek a közép-kelet-európai bankszektor digitális transzformációjáról.

12 kapcsolódó hír

A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány – kik nyerhetnek vele?

Piac és Profit
-
 20.11.20 09:18Gazdaság

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.

Lesújtott a koronavírus a hazai és a régiós reklámpiacokra is

ProfitLine
-
 20.11.20 02:00Gazdaság

Főleg az állami reklámköltésnek - ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban - köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol. 2020-ban a teljes magyar média szektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a…

Átrendezi a magyar hirdetési piacot a járvány

ProfitLine
-
 20.11.19 22:30Gazdaság

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből.

Hirdetési piac: nagy a visszaesés

Az Üzlet
-
 20.11.20 09:54Gazdaság

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe – derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből. A 15 ország független reklámügynökségeiből álló hálózat, a…

Átrendezi a magyar és a régiós hirdetési piacot is a koronavírus

Technokrata
-
 20.11.20 08:00Infotech

Főleg az állami reklámköltésnek – ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban – köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol. 2020-ban a teljes magyar média szektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a…

A hirdetési piac szárnyalását letörte a koronaválság

Mandiner
-
 20.11.20 12:12Vélemény

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe – derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből.

Átrendezi A Magyar És A Régiós Hirdetési Piacot Is A Koronavírus

onBrands
-
 20.11.19 18:50Cégvilág

2020-ban a teljes magyar média szektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható.

A kommunikációs szektor 38 százalékos visszaesésre számít

Kreatív Online
-
 20.11.20 15:52Média

Kijött az idei régiós kutatás, a CANnual Report.

Átrendezi a magyar és a régiós hirdetési piacot a koronavírus-járvány

Üzletem
-
 20.11.20 12:15Cégvilág

Főleg az állami reklámköltésnek - ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban - köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol.

Átrendezi a hirdetési piacot a járvány

KamaraOnline
-
 20.11.20 12:02Gazdaság

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.

Átrendezi a hirdetési piacot a járvány

Pécsi Napilap
-
 20.11.20 07:57Megyei

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből.

Átrendezi a magyar és a régiós hirdetési piacot is a koronavírus

Trademagazin
-
 20.11.19 10:50Gazdaság

Főleg az állami reklámköltésnek – ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban – köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly