Hamarosan a kkv szektor kerülhet a digitalizáció középpontjába
Az MKB Fintechlab idei csúcstalálkozóján a hazai és régiós iparági szereplők beszéltek a közép-kelet-európai bankszektor digitális transzformációjáról.
A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány – kik nyerhetnek vele?
A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.
Lesújtott a koronavírus a hazai és a régiós reklámpiacokra is
Főleg az állami reklámköltésnek - ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban - köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol. 2020-ban a teljes magyar média szektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a…
Átrendezi a magyar hirdetési piacot a járvány
A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből.
Hirdetési piac: nagy a visszaesés
A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe – derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből. A 15 ország független reklámügynökségeiből álló hálózat, a…
Átrendezi a magyar és a régiós hirdetési piacot is a koronavírus
Főleg az állami reklámköltésnek – ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban – köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol. 2020-ban a teljes magyar média szektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható – derül ki a…
A hirdetési piac szárnyalását letörte a koronaválság
A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe – derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből.
Átrendezi A Magyar És A Régiós Hirdetési Piacot Is A Koronavírus
2020-ban a teljes magyar média szektor bevételének 38 százalékos csökkenése várható.
A kommunikációs szektor 38 százalékos visszaesésre számít
Kijött az idei régiós kutatás, a CANnual Report.
Átrendezi a magyar és a régiós hirdetési piacot a koronavírus-járvány
Főleg az állami reklámköltésnek - ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban - köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly visszaeséssel számol.
Átrendezi a hirdetési piacot a járvány
A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.
Átrendezi a hirdetési piacot a járvány
A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as, csütörtökön bemutatott kötetéből.
Átrendezi a magyar és a régiós hirdetési piacot is a koronavírus
Főleg az állami reklámköltésnek – ami 2019-ben 10 százalékkal volt magasabb, mint egy évvel korábban – köszönhetően a tavaly még szárnyaló hazai hirdetési piac a koronavírus-járvány miatt idén már komoly