Erre érdemes figyelniük a hirdetőknek

MMonline
-
 20.10.28 08:49Gazdaság

A médiumok nem helyettesítik, hanem kiegészítik egymást – derül ki az Atmedia kutatásából. A televízió megnyugvást, biztonságot ad, és segíti a társas szükségletek kielégítését, az online ezzel szemben az egyéniség, a szabadság, korlátlanság, az elismertségre való vágy motivációinak ad teret. Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház…

4 kapcsolódó hír

Médiafogyasztás a motivációk tükrében

Digital Hungary
-
 20.10.27 10:10Média

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett különböző, médiatípusokhoz kapcsolódó fogyasztói insightokról. A kutatás a kijárási korlátozás időszaka alatt, 2020. április 14-17 között zajlott. Az eredményekből az derült ki, hogy a különböző médiumok más-más fogyasztói motivációkhoz kapcsolódnak,…

Médiafogyasztás a motivációk tükrében

Márkamonitor
-
 20.10.27 09:58Média

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett különböző,  médiatípusokhoz kapcsolódó fogyasztói insightokról. A kutatás a kijárási korlátozás időszaka alatt, 2020. április 14-17 között zajlott. Az eredményekből az derült ki, hogy a különböző médiumok más-más fogyasztói motivációkhoz kapcsolódnak,…

Médiafogyasztás a motivációk tükrében

Trademagazin
-
 20.10.27 14:12Gazdaság

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett különböző, médiatípusokhoz kapcsolódó fogyasztói insightokról. A kutatás a kijárási korlátozás időszaka alatt, 2020. április 14-17 között zajlott. Az eredményekből

Médiafogyasztás A Motivációk Tükrében

onBrands
-
 20.10.27 09:42Média

A médiumok nem helyettesítik, hanem kiegészítik egymást.