Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítását hajtja végre a változás jegyében

Márkamonitor
-
 20.10.27 07:35Cégvilág

Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítása jegyében dinamikus márkakampányt indított el, és új vállalati célkitűzéseket határozott meg, amelyek nagyobb érték megteremtésére ösztönzik a vállalatot. Az Accenture Interactive részeként működő Droga5 kreatív ügynökség által kidolgozott, „Let there be change!” szlogennel indított…

3 kapcsolódó hír

Márkakampányt indított az Accenture

MMonline
-
 20.10.27 10:12Média

Az Accenture az évtized legnagyobb márkaátalakítása jegyében dinamikus márkakampányt indított el, és új vállalati célkitűzéseket határozott meg, amelyek nagyobb érték megteremtésére ösztönzik a vállalatot. Az Accenture Interactive részeként működő Droga5 kreatív ügynökség által kidolgozott, „Let there be change!” szlogennel indított…

Legyen változás! – üzeni az Accenture és a Droga5

Kreatív Online
-
 20.10.26 15:04Média

Márkakampányt indított és ezzel együtt új vállalati célkitűzéseket határozott meg az Accenture tanácsadócég. 

Márkakampányt Indított Az Accenture

onBrands
-
 20.10.26 12:14Média

Az Accenture új vállalati célkitűzéseket határozott meg, amelyek nagyobb érték megteremtésére ösztönzik a vállalatot.