A Mizse lett az év egyik hazai fogyasztói Top terméke

Márkamonitor
-
 20.10.16 12:13Gazdaság

A Mizse természetes ásványvíz elnyerte a MagyarBrands „Kiváló Fogyasztói Márka” kategória díját és így bekerült 2020 sikeres hazai márkái közé. A zsűrizés során a hazai fogyasztók és szakértők szigorú szempontrendszerek alapján többek közt a márkák járványhelyzet alatt tett vállalásait is értékelték, kitüntetve azokat, akik a közösségre építve…

3 kapcsolódó hír

Magyar Brands díjat kapott a VeszprémFest

Veol
-
 20.10.15 20:56Kultúra

„Kiváló fogyasztói márka” kategóriában 2020-ban a VeszprémFest Magyar Brands díjat nyert.

A víz az élet – pláne karbonsemleges palackból.

Millásreggeli
-
 20.10.16 08:40Vélemény

A víz az élet – pláne karbonsemleges palackból. Balog Zoltán, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi igazgatója beszélt erről, mi pedig gratuláltunk a MagyarBrands „Kiváló Fogyasztói Márka” kategória díjhoz. A beszélgetésből az is kiderült, mi a következő lépés a műanyag palackot gyártóknál a környezet védelme érdekében. Videó: Hang: Ez a tartalom A…

Karbonsemleges palack, helyben gyártott termék, gördeszkával a Balaton körül

Millásreggeli
-
 20.10.16 08:00Vélemény

A víz az élet! Pláne karbonsemleges palackból, mert az ásványvíz gyártók is folyamatosan fejlesztenek a környezet megóvása érdekében. Erről számolt be Balog Zoltán, a Magyarvíz Kft. kereskedelmi igazgatója is. Günter Grass, német író szösszenete után azon elmélkedtünk Strasser-Kátai Bernadettel, a Real Nature Kft. ügyvezetőjével, hogy…