Bezár
Figyelem!

2020.09.09 kedd 15 órától oldalainkon karbantartást végzünk. Hiba esetén türelmet kérünk, urai vagyunk a helyzetnek. :)

Nem múlt el a felhalmozási láz: ismét a sajátmárkás termékek felé fordultak a magyarok

Pénzcentrum
-
  20.09.15 19:01 Belföld

Egyre árérzékenyebbé válnak a vevők az elhúzódó egészségügyi veszélyhelyzet hatására, akiknek megtartása emiatt már komoly kihívást jelent még a legnagyobb vállalatoknak is - mutat rá egy több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatása.

4 kapcsolódó hír

Még mindig felhalmozzuk az olcsó termékeket

TőzsdeFórum
-
  20.09.16 09:38 Gazdaság

Egyre árérzékenyebbé válnak a vevők az elhúzódó vészhelyzet miatt.

Továbbra sem mozdulnak az otthonukból a vásárlók: még mindig az olcsó termékekből halmoznak fel

Blikk
-
  20.09.15 11:45 Belföld

Egyre árérzékenyebbé válnak a vevők az elhúzódó egészségügyi veszélyhelyzet hatására, akiknek megtartása emiatt már komoly kihívást jelent még a legnagyobb vállalatoknak is – mutat rá az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatása.

A Márkáknak Azonnali Lépéseket Kell Tenniük

onBrands
-
  20.09.15 13:07 Cégvilág

Az elhúzódó egészségügyi veszélyhelyzet hatására egyre árérzékenyebbé válnak a vevők.

Még mindig felhalmoznak az olcsó termékekből a fogyasztók

Trademagazin
-
  20.09.15 10:22 Gazdaság

Egyre árérzékenyebbé válnak a vevők az elhúzódó egészségügyi veszélyhelyzet hatására, akiknek megtartása emiatt már komoly kihívást jelent még a legnagyobb vállalatoknak is – mutat rá az EY több mint 14