Power Of Live Events: egy hónap alatt 24 országból csatlakoztak az élő rendezvények erejét hirdet…

Márkamonitor
-
  20.06.22 08:35 Gazdaság

24 ország több mint 160 rendezvényszakmai szereplője csatlakozott a Visual Europe Group és a Special Effects kezdeményezésére indított Power Of Live Events (POLE) – Az Élmény Ereje kampányhoz. Az egy hónapja meghirdetett akció az eddigi egyik legnagyobb iparági összefogás. Célja, hogy felhívja a figyelmet: a járványügyi veszélyhelyzet…

1 kapcsolódó hír

Az élmény ereje: virtuális összefogásból élő rendezvény

Turizmus.com
-
  20.06.22 16:08 Utazás

A Power of Live Events/Az élmény ereje közösséghez eddig 24 országból 160 szereplő csatlakozott. A social media kampány azzal a céllal indult májusban, hogy a turizmus- és rendezvényszakma tagjai egy világszintű összefogás keretében fenntartsák az igényt az élő rendezvények iránt.