Talajvesztett márkázás?

Digital Hungary
-
 20.06.19 08:00Gazdaság

„Aki a múltba tekint, a jövőbe lát” – szokás mondani, ugyanakkor a jelenlegi helyzetben a múlt tanításai csak korlátozottan alkalmazhatók. Arra a képességünkre van szükség, amely a rendelkezésre álló kutatási adatok, gondolatok és trendek özönéből olvassa ki és intuitíven körvonalazza a jövő fontos stratégiai irányait. A jelen írás tehát a járvány

1 kapcsolódó hír

Talajvesztett márkázás? – Avagy feszültség az új normák térképén

Márkamonitor
-
 20.06.18 08:05Gazdaság

„Aki a múltba tekint, a jövőbe lát” – szokás mondani, ugyanakkor a jelenlegi helyzetben a múlt tanításai csak korlátozottan alkalmazhatók. Arra a képességünkre van szükség, amely a rendelkezésre álló kutatási adatok, gondolatok és trendek özönéből olvassa ki és intuitíven körvonalazza a jövő fontos stratégiai irányait. A jelen írás tehát a járvány