Te is voltál már bosszús ügyfélszolgálat miatt? Most a körmükre néznek.

A járványhelyzetben a személyes ügyintézési lehetőségek hiányában megnőtt a telefonos és online ügyfélszolgálatok jelentősége. A fogyasztóvédelem áprilistól augusztusig ellenőrzi az ügyfélszolgálatok működtetésére kötelezett vállalkozásokat, hogy a fogyasztók gördülékenyen, végeláthatatlan várakozás nélkül tudják intézni az ügyeiket távolról is.

10 kapcsolódó hír

Rászállnak az ügyfélszolgálatokra a hatóságok

Napi.hu
-
 20.05.07 10:33Belföld

Augusztusig ellenőrzi a telefonos ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem - közölte csütörtökön az Innovációs és Technológiai Minisztérium.

Koronavírus: a járvány alatt ugrásszerűen megnőtt a telefonos ügyfélszolgálatok jelentősége

Blikk
-
 20.05.07 09:48Belföld

A koronavírus-járvány és a veszélyhelyzeti intézkedések idején, a személyes ügyintézési lehetőségek hiányában megnő a telefonos és online ügyfélszolgálatok jelentősége. A fogyasztóvédelem áprilistól augusztusig ellenőrzi az ügyfélszolgálatok működtetésére kötelezett vállalkozásokat annak érdekében, hogy a fogyasztók ügyeiket végeláthatatlan…

Augusztusig ellenőrzi a telefonos ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem

hirado.hu
-
 20.05.07 08:37Belföld

Az ellenőrzött esetek 96 százalékánál az előírt időn belül megkezdődött az érdemi ügyintézés.

Augusztusig ellenőrzi a telefonos ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem

Behír
-
 20.05.07 09:43Gazdaság

A koronavírus-járvány és a veszélyhelyzeti intézkedések idején, a személyes ügyintézési lehetőségek hiányában megnő a telefonos és online ügyfélszolgálatok jelentősége.

Augusztusig ellenőrzi a telefonos ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem

KamaraOnline
-
 20.05.08 05:42Cégvilág

A fogyasztóvédelem áprilistól augusztusig ellenőrzi az ügyfélszolgálatok működtetésére kötelezett vállalkozásoknál a jogszabályi előírások, például a maximális várakozási idő betartását.

Durva ellenőrzések indulnak: nagy pácba kerülhetnek az ügyfélszolgálatok

HelloVidék
-
 20.05.07 19:03Otthon

A veszélyhelyzeti intézkedések idején, a személyes ügyintézési lehetőségek csak korlátozottan elérhetőek, ezért megnőtt a telefonos, online ügyfélszolgálatok jelentősége.

Augusztusig ellenőrzi a telefonos ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem

Kisalföld
-
 20.05.07 09:47Gazdaság

A személyes ügyintézési lehetőségek hiányában megnő a telefonos és online ügyfélszolgálatok jelentősége.

Augusztusig ellenőrzi a telefonos ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem

Duol
-
 20.05.07 09:47Gazdaság

A személyes ügyintézési lehetőségek hiányában megnő a telefonos és online ügyfélszolgálatok jelentősége.

Áprilistól augusztusig ellenőrzik a telefonos ügyfélszolgálatokat

Magyar Nemzet
-
 20.05.07 09:36Gazdaság

A koronavírus-járvány és a veszélyhelyzeti intézkedések idején, a személyes ügyintézési lehetőségek hiányában megnő a telefonos és online ügyfélszolgálatok jelentősége. A fogyasztóvédelem áprilistól augusztusig ellenőrzi az ügyfélszolgálatok működtetésére kötelezett vállalkozásokat annak érdekében, hogy a fogyasztók ügyeiket végeláthatatlan…

Augusztusig ellenőrzi a telefonos ügyfélszolgálatokat a fogyasztóvédelem

Origo
-
 20.05.07 07:49Gazdaság

A közelmúltban bevezetett szabályváltozás megszüntette a hosszas várakozást az ügyfelek számára.