Reklámtorta 2019: Hatvanhárom milliárd forint bevétel a hazai tévés reklámpiacon

Media1
-
  20.04.06 17:51 Média

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég ma közzétett elemzéséből. Ugyanakkor biztosra vehető a MEME és az EY szerint, hogy az idei évben komoly visszaesés várható a hazai tévés piacon.

3 kapcsolódó hír

Reklámtorta 2019: 63 milliárdos bevétel a hazai televíziós reklámpiacon

Márkamonitor
-
  20.04.06 15:06 Gazdaság

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY tanácsadócég elemzéséből. A tavalyi négy százalékos növekedés a versenypiaci szereplők nagyobb ráfordításaiból származik, miközben az állami hirdetések részaránya…

Nőtt a tévés reklámpiac

MMonline
-
  20.04.06 12:18 Gazdaság

A múlt évben meghaladta a 63 milliárd forintot a hazai televíziós reklámbevétel, az árubartelt nem számolva – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY tanácsadócég elemzéséből. Csökkent az állami hirdetések részaránya és jelentősen növekedtek a non-spot jellegű reklámmegjelenések, például a…

63 milliárdos bevétel a hazai televíziós reklámpiacon

Médiapiac
-
  20.04.07 09:24 Gazdaság

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég elemzéséből kiderül, hogy a tavalyi négy százalékos növekedés a versenypiaci szereplők nagyobb ráfordításaiból származik, miközben az állami hirdetések részaránya csökkent.