Az építőipari cégeké volt a legtöbb szponzorüzenet 2019 második félévében

ProfitLine
-
 20.03.13 21:30Gazdaság

Az építőipari cégeké volt a legtöbb szponzorüzenet a televízióknál 2019 második félévében - közölte legfrissebb tanulmánya alapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Kommunikációs Igazgatósága pénteken az MTI-vel.

3 kapcsolódó hír

Bírságot szabott ki a médiatanács egy rádióra

Blikk
-
 20.03.13 12:18Belföld

Bírságot szabott ki a médiatanács egy rádióra, illetve állampolgári bejelentések alapján vizsgált két esetet – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága pénteken az MTI-vel.

Több mint 120 millió forintos támogatást biztosít műsorkészítésre az NMHH

hirado.hu
-
 20.03.13 10:59Belföld

Huszonhat helyi és körzeti televízió kap támogatást.

125 milliós támogatást oszt szét a médiahatóság a vidéki tévék között

Hírklikk
-
 20.03.13 10:17Belföld

Mintegy 125 millió forintból készíthet hír-, közéleti és magazinműsorokat huszonhat helyi és körzeti televízió – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága pénteken az MTI-vel.