Az építőipari cégeké volt a legtöbb szponzorüzenet 2019 második félévében
ProfitLine 20.03.13 21:30Gazdaság
Az építőipari cégeké volt a legtöbb szponzorüzenet a televízióknál 2019 második félévében - közölte legfrissebb tanulmánya alapján a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (Nmhh) Kommunikációs Igazgatósága pénteken az MTI-vel.
3 kapcsolódó hír
Bírságot szabott ki a médiatanács egy rádióra
Bírságot szabott ki a médiatanács egy rádióra, illetve állampolgári bejelentések alapján vizsgált két esetet – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága pénteken az MTI-vel.
Több mint 120 millió forintos támogatást biztosít műsorkészítésre az NMHH
Huszonhat helyi és körzeti televízió kap támogatást.
125 milliós támogatást oszt szét a médiahatóság a vidéki tévék között
Mintegy 125 millió forintból készíthet hír-, közéleti és magazinműsorokat huszonhat helyi és körzeti televízió – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kommunikációs igazgatósága pénteken az MTI-vel.