A Dorkóval kampányol a Nescafé

MMonline
-
 20.03.04 14:48Gazdaság

Élőben jobb! – üzeni a Nescafé 3in1. A HPS Communication által készített kampányban az online beszélgetésekből eredő félreértések kerülnek középpontba. Ehhez Tamáska Gabi új dallal és videóval, a Dorko pedig a márkával közösen megálmodott kollekcióval csatlakozott. A Nescafé mindig is elkötelezett volt a személyes, valódi…

2 kapcsolódó hír

„Bocs, nem ide” Társadalmi problémára reflektál új dalával Tamáska Gabi

BDPST24
-
 20.03.04 11:42Bulvár

Élőben jobb címmel jelent meg Tamáska Gabi új dala, amelyet napjaink egy aktuális jelensége ihletett. A fiatal énekesnő az online beszélgetésekből fakadó félreértésekre reflektál, saját tapasztalatait is megjelenítve, valamint rávilágítva a személyes találkozások jelentőségére. Ezt alátámasztva a dalbemutató is egy exkluzív lakáskoncerten…