Megbízók az átfogó magyar digitális hatékonyságmérésért

Márkamonitor
-
  20.02.17 12:41 Média

“Ahogyan a ma fogyasztója egyre több időt tölt el egyre növekvő számú digitális platformon, úgy erősödik ezen kommunikációs csatornák szerepe a vásárlói út megtervezésében és kiszolgálásában.   Hirdetőként azt látjuk, hogy két alapvető terület van – a bizalom és a vásárlói élmény – ahol sok tennivalónk van és melyek javításában minden piaci…

2 kapcsolódó hír

Összefogást sürgetnek a legnagyobb hirdetők

MMonline
-
  20.02.17 11:54 Gazdaság

Felhívással fordult a magyar hirdetőkhöz és médiaügynökségekhez három nagy márka és jelentős reklámköltő a hazai átfogó digitális hatékonyságmérés érdekében. Mint írják, hirdetőként úgy látják, hogy két alapvető terület van – a bizalom és a vásárlói élmény – ahol sok tennivalójuk van és melyek javításában minden piaci szereplőnek – ügyfél,…

Nagy hirdetők szorgalmazzák az átfogó digitális hatékonyságmérést

Kreatív Online
-
  20.02.17 16:39 Média

A Coca-Cola, az Unilever és a Vodafone is aláírták a felhívást.