Pr-ügynökséget választott a Tui Magyarország

Márkamonitor
-
  20.02.18 05:05 Utazás

Meghívásos tenderen a Solutions Communicationst választotta PR- és kommunikációs feladatainak ellátásra a TUI Magyarország.   A német utazásszervező cég hazai leányvállalata egyrészt a TUI kínálatának online értékesítését végzi Magyarországon, másrészt szakmai támogatást nyújt mintegy 230 hazai utazási irodának, amelyek a TUI…

2 kapcsolódó hír

A DeepInsightot választotta a drivingcamp

MMonline
-
  20.02.17 15:28 Gazdaság

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp. Az integrált marketingfeladatok között a kampánystratégián túl az idei kampányok vizuális megújítása mellett szerepel az elsősorban B2B rendezvények kommunikációs támogatása,…

A DeepInsight nyerte a drivingcamp 2020-as integrált kommunikációját

Médiapiac
-
  20.02.17 15:04 Gazdaság

Meghívásos tenderen választotta ki magyarországi integrált kommunikációs ügynökségét hazánk vezető vezetéstechnikai centruma, a drivingcamp.