Mostantól bármikor felhívhatja az MTVA, hogy mit gondol a műsoraikról

168 Óra Online
-
  20.02.11 20:35 Belföld

Meg akarja ismerni az MTVA a lakosság médiafogyasztási szokásait, ezért egy éven át egy cég fogja kutatni nekik a műsorokkal kapcsolatos véleményeket – számol be a G7.hu. Ez pedig kis híján 94 millió forintba kerül.

3 kapcsolódó hír

94 millióért kutatja a médiapiaci szokásokat a közmédia

HVG
-
  20.02.11 18:27 Gazdaság

Az MTVA meg akarja ismerni a lakosság médiafogyasztási szokásait, ezért egy évig egy cég kutatja a műsorokkal kapcsolatos véleményeket.

Közel százmillióért kutatja médiafogyasztási szokásainkat az MTVA

Népszava
-
  20.02.12 12:12 Belföld

Szükségük lehet a pontos adatokra, hiszen legnézettebb műsoruk, a Dal is sok nézőt veszített.