Cikkeket távolított el a Magyar Nemzet Online

Media1
-
  20.01.23 19:50 Média

Három cikkét is eltávolította ma a kormánypárti Magyar Nemzet internetes kiadása, miután kiderült, hogy az úgy hozott nyilvánosságra érzékeny orvosi titkokat, hogy arra nem volt felhatalmazása sem neki, sem a lapnak nyilatkozó Nagy Gábor orvosigazgatónak. Egy orvos eközben úgy döntött, nem nyilatkozik többé a 168 Órának, amíg Rózsa Péter a lap…

2 kapcsolódó hír

“Hiszem, hogy Rózsa Péter utasítását megtagadni az egyedüli helyes döntés volt” – Megszólalt az újságíró, akit kirúgt…

Városi Kurír
-
  20.01.23 08:55 Belföld

A Magyar Nemzet kedden Rózsa Péter főszerkesztő tájékoztatása alapján számolt be arról, hogy a 168 Óra megszünteti annak az újságírójának a munkaviszonyát, aki az online kiadásban a vezetés engedélye nélkül közzétette a „Kivették Adrienn petevezetékét a miskolci kórházban, de ezt csak három évvel később, mástól tudta meg” című cikket.…

Kirúgták a 168 Óra munkatársát, aki főnökei tudta nélkül hozott le egy cikket

ContextUs
-
  20.01.23 05:00 Kultúra

A 168 Óra megszüntette annak az újságírójának a munkaviszonyát, aki a lap vezetésének engedélye nélkül az online felületükön közzétette a Kivették Adrienn petevezetékét a miskolci kórházban, de ezt csak három évvel később, mástól tudta meg című cikket.