A liberálisok és az Mszp szerint sem hibázott Bangóné

HírTV
-
  20.01.21 18:52 Vélemény

Levette oldaláról a 168 óra azt a cikket, amelyben egy levélre hivatkozva vádolták meg a miskolci kórház igazgatóját rasszizmussal

6 kapcsolódó hír

Nagy a botrány a miskolci kórház körül

HáziPatika
-
  20.01.21 04:34 Egészség

Három évvel ezelőtt a beleegyezése nélkül távolították el egy nő mindkét petevezetékét a miskolci kózházban - legalábbis ezt állítja a 168 óra szombati cikke. Az intézmény orvosigazgatója azonban azt mondja, több bizonyíték is van arra, hogy ez nem...

Eltávolította a nőgyógyászt rágalmazó cikkét a 168 Óra

Magyar Nemzet
-
  20.01.21 06:48 Belföld

Eltüntették azt a cikket, amelyben Nagy Gábort, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház orvosigazgatóját azzal vádolták, hogy rasszista indíttatásból kioperáltatta egy általa cigánynak vélt nő mindkét petevezetékét.

Ellenzéki lejárató kampány indult a miskolci kórház ellen

Magyar Nemzet
-
  20.01.20 06:05 Belföld

Hazugság és egyértelmű lejáratás, hogy a miskolci kórházban kivették egy nő mindkét petevezetékét, méghozzá rasszista indítékkal, hogy ne tudjon gyereket szülni.

Meg van a miskolci kórház körüli furcsaságok első áldozata egy újságíró

Esti újság
-
  20.01.22 01:46 Kultúra

A 168 Óra megszünteti annak az újságírójának a munkaviszonyát, aki a lap vezetésének engedélye nélkül online felületükön közzétette a Kivették Adrienn petevezetékét a miskolci kórházban, de ezt csak három évvel később, mástól tudta meg című cikket. Tény kérdése, hogy a cikk a 168 óra tulajdonosának több mint kellemetlen, hisz az…

Kirúgták a 168 Órától a miskolci kórházban állítólag meddővé tett nőről szóló cikk közzétevőjét

Magyar Hang
-
  20.01.21 22:41 Belföld

A portál főszerkesztője szerint nem tartották alkalmasnak a cikket arra, hogy közöljék. Az újságíró viszont – mint mondta – megkerülte őket.