A fiatalok teljesen átértelmezik a márkahűséget

Origo
-
  20.01.19 18:04 Gazdaság

Hatalmas szakadék tátong a Z generáció és a baby boomerek között.

3 kapcsolódó hír

A fiatalok teljesen átértelmezik a márkahűséget

Teol
-
  20.01.19 21:17 Gazdaság

A vállalatok ma már alig támaszkodhatnak azokra a stratégiákra, melyek a korábbi generációk esetében még beváltak.

A fiatalok teljesen átértelmezik a márkahűséget

Baon
-
  20.01.19 21:17 Gazdaság

A vállalatok ma már alig támaszkodhatnak azokra a stratégiákra, melyek a korábbi generációk esetében még beváltak.

A fiatalok teljesen átértelmezik a márkahűséget

Zaol
-
  20.01.19 21:17 Gazdaság

A vállalatok ma már alig támaszkodhatnak azokra a stratégiákra, melyek a korábbi generációk esetében még beváltak.