Így rendeltünk tavaly a neten

MMonline
-
  20.01.16 13:06 Gazdaság

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A vásárlók csaknem háromnegyede az utánvétes fizetést preferálja. A fővárosban a műszaki cikkek, vidéken pedig a kisebb értékű ruházati cikkek és autós…

4 kapcsolódó hír

Voltak, akik unikornisos mamuszt is rendeltek

Digital Hungary
-
  20.01.16 13:56 Gazdaság

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A fizetés módját tekintve még mindig ragaszkodunk a jól bevált módszerekhez: a vásárlók csaknem háromnegyede az utánvétes fizetést preferálja. Az…

Így rendeltünk tavaly a neten

Prim Online
-
  20.01.16 17:45 Infotech

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A fizetés módját tekintve még mindig ragaszkodunk a jól bevált módszerekhez: a vásárlók csaknem háromnegyede az utánvétes fizetést preferálja. Az…

Túl a Black Friday-n: ezek voltak 2019 legszezonálisabb online rendelt termékei Így rendeltünk tavaly a neten

Trademagazin
-
  20.01.16 10:48 Gazdaság

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A fizetés módját tekintve

Túl a Black Friday-en: Így rendeltünk tavaly a neten

Technokrata
-
  20.01.17 09:00 Infotech

A webshopok csúcsszezonja még mindig a Black Friday, valamint a karácsonyt megelőző időszak, azonban a Valentin-nap és a Halloween is alkalmat ad a magyaroknak a vásárlásra. A fizetés módját tekintve még mindig ragaszkodunk a jól bevált módszerekhez: a vásárlók csaknem háromnegyede az utánvétes fizetést preferálja. Az…