„Oscart” nyert a Soproni sörmárka

Médiapiac
-
  19.11.13 12:37 Gazdaság

Az egyik legnevesebb marketingversenyen győzött a Soproni márka, vagyis Platina Effiet kapott, hosszútávú és hatékony kommunikációjáért.

4 kapcsolódó hír

„Oscart” nyert a Soproni sörmárka

BDPST24
-
  19.11.13 10:12 Életmód

Az egyik legnevesebb marketingversenyen győzött a Soproni márka, vagyis Platina Effiet kapott, hosszútávú és hatékony kommunikációjával. Az Effie az egyetlen, több országban meghirdetett szakmai megmérettetés, ahol a marketingcélok hatékony megvalósítása áll a középpontban. Az elmúlt években, a Soproni márka olyan változáson ment át a…

Rangos marketingversenyen nyert a Soproni

Store Insider
-
  19.11.13 12:09 Gazdaság

Hosszútávú és hatékony kommunikációja miatt Platina Effievel díjazták a sörmárkát.

Effie 2019 - a Soproni márka hosszútávon hatékony kommunikációja kapta a Platina Effie-t

Digital Hungary
-
  19.11.12 15:40 Média

A Reklám Világszövetség (IAA) Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által fémjelzett 18. magyarországi Effie Díjátadó Gálaesten további 42 elismerést adtak át, valamint kihirdették a Microsoft Innovációs Különdíj nyertesét, az Év Megbízóját és az Év Ügynökségét.

„Oscart” nyert a Soproni sörmárka

Trademagazin
-
  19.11.13 10:30 Gazdaság

Az egyik legnevesebb marketingversenyen győzött a Soproni márka, vagyis Platina Effiet kapott, hosszútávú és hatékony kommunikációjával. Az Effie az egyetlen, több országban meghirdetett szakmai megmérettetés, ahol a marketingcélok hatékony megvalósítása