Bíróság mondta ki, hogy Gyurcsány nem részegen tartott sajtótájékoztatót

444
-
  19.11.08 07:53 Média

Ez egy pompás helyreigazításból derül ki.

5 kapcsolódó hír

A zalai NER-lap sajnálkozik, hogy azt híresztelte, Gyurcsány részegen tartott sajtótájékoztatót

168 Óra Online
-
  19.11.08 10:19 Belföld

„Sajnálkozásunkat fejezzük ki amiatt, hogy 2018. március 14. napján megjelent „Zavart állapotban kampányol Gyurcsány (szavazás)” című cikkünkkel valótlanul híreszteltük, hogy Gyurcsány Ferenc részegen tartott sajtótájékoztatót, a jogsértésért Gyurcsány Ferenctől bocsánatot kérünk" – jelent meg a Zaol-ban még szerdán egy bírósági ítélet…

Helyreigazításból derült ki, hogy Gyurcsány nem részegen tartott sajtótájékoztatót

Propeller
-
  19.11.08 08:26 Belföld

A zalai megyei újság ment nagyot még tavaly a hírrel, most pedig a helyreigazítás is nagyot futhat. A zaol.hu, a Zala megyei újság internetes felületén jelent meg egy csodálatos helyreigazítás egy bírósági ítélet nyomán, amely szerint Gyurcsány nem tartott részegen sajtótájékoztatót tavaly – szúrta ki a 444. Fotó: Facebook/Gyurcsány…

Gyurcsány nem volt részeg

OLKT
-
  19.11.08 10:49 Belföld

Helyreigazításra kötelezte a bíróság az orbáni média egyik lapját, a Zala megyei internetes újságot, Gyurcsány Ferenccel kapcsolatosan, mivel azt állították, hogy részegen tartott sajtótájékoztatót. Íme a helyreigazítás: “Sajnálkozásunkat fejezzük ki amiatt, hogy 2018. március 14. napján megjelent „Zavart állapotban kampányol Gyurcsány (szavazás)”

Sajnáljuk, Gyurcsány mégsem volt részeg – így kér bocsánatot másfél év után egy helyreigazításra kötelezett

Városi Kurír
-
  19.11.08 15:55 Bulvár

Figyelemreméltó, milyen megfogalmazást tartott megfelelőnek a másfél éve közölt hazug állítása miatt helyreigazításra utasított Zala megyei napilap a megvádolt DK elnöktől és Öntől is, kedves olvasó. Bocsika Helyreigazítást kellett közölnie a Zala Megyei Hírportálnak egy korábbi cikke miatt, vette észre a 444. A bíróság ítélete alapján a következő

Helyreigazítást kell közölnie több lapnak: Gyurcsány nem volt részeg

Index
-
  19.11.08 11:03 Belföld

A bíróság szerint valótlanságot állítottak a DK elnökéről. Pedig csak az Origo cikkét szemlézték.