Black Friday: a legnagyobb akciók és a legjobb ajánlatok - készülnek a kereskedők

Az Emag, az Extreme Digital, a Media Markt és a többi szereplő is durva ajánlatokkal készül idén. Tippek a vásárláshoz.

5 kapcsolódó hír

November 15-i  Black Friday-jel készül a fúzió előtt álló Extreme Digital

Márkamonitor
-
  19.11.08 05:05 Gazdaság

2019-ben november 15-ödikén rendezi meg a jelentős akciókat kínáló Black Friday-t az Extreme Digital. A vállalat idén arra számít, hogy szokásos slágerterméknek számító tévé és mobiltelefon mellett a napi fogyasztási, valamint szépségápolási cikkekből, és lakberendezési termékekből is rendkívül jelentős mennyiséget értékesít majd a fekete…

Extreme Digital Black Friday november 15-én

NapiDroid
-
  19.11.07 21:10 Mobiltech

Itt a november, és idén sem marad el a Black Friday, avagy fekete péntek, amelyre az Extreme Digital már javában készül, és néhány fontos infót most el is árultak. Nézzük, mit tudunk eddig! Az Edigital már bejelentette a 2019-es Black Friday-t, amelyre több, mint 4 milliárd forintnyi akciós termékkel készülnek, és ezeket átlagosan 30%-os…

Idén korábban tartja a Black Friday-t az Extreme Digital

Kosárérték
-
  19.11.08 09:34 Gazdaság

A fúzió előtt álló cég 2019-ben két héttel hamarabb, november 15-ére időzíti a fekete pénteket. Az akciós napon összesen több mint egymilliárd forintnyi kedvezményt biztosítanak a megjelölt termékekre - mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezetője a cég november 6-ai sajtótájékoztatóján, ahol az eMAG-gal való egyesülésről is beszélt. The

Indul a Black Friday hét az Euronics-ban

Veol
-
  19.11.08 14:41 [hirdetés]

Az akciós termékek listája napról-napra változik, többségében 20-50 százalékos, valódi kedvezményekkel és összesen több mint tizenkétezer termékkel találkozhatnak a vásárlók.

Egymilliárd forintnyi kedvezménnyel készül a november 15-i Black Friday napra az Extreme Digital

Technokrata
-
  19.11.07 20:32 Infotech

2019-ben november 15-ödikén rendezi meg a jelentős akciókat kínáló Black Friday-t az Extreme Digital. A vállalat idén arra számít, hogy szokásos slágerterméknek számító tévé és mobiltelefon mellett a napi fogyasztási, valamint szépségápolási cikkekből, és lakberendezési termékekből is rendkívül jelentős mennyiséget értékesít majd a fekete…