Egyre népszerűtlenebb a Facebook

StartUP!
-
  19.11.06 17:03 Cégvilág

A Facebook hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok – derül ki az ArvaliCom kutatásából. Az is kiderült, hogy habár sok időt töltünk a közösségi médiával, de nem tartjuk magunkat függőnek.

2 kapcsolódó hír

Hanyatlik a Facebook

MMonline
-
  19.11.06 12:58 Mobiltech

Sok időt töltünk a közösségi médiával, de nem tartjuk magunkat függőnek. A Facebook hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok – derül ki az ArvaliCom kutatásából. A 14-19-es korosztály legkedveltebb platformja a YouTube, ezt követi az Instagram és a Facebook. A 20-40 éveseknél,…

Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától

Carrie
-
  19.11.07 10:15 Életmód

Nagy Közösségi Média Kutatás: íme a 2019-es