Új magyar startup mutatja meg, hogy mit tudnak az influencerek

StartUP!
-
  19.10.21 11:11 Cégvilág

Egy új szolgáltatás azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszer-kampányok hatását – így mind a cég, mind a megbízott véleményvezér pontos képet kaphat a munkája értékéről. A Befluence már most olyan piaci szereplőket tudhat a hívei közt, mint Kulcsár Edina, Tápai Szabina vagy Nagy Benedek (youtuber).

3 kapcsolódó hír

Nincs több csalás, új magyar startup mutatja meg, hogy mit tudnak az influencerek

ProfitLine
-
  19.10.21 11:00 Gazdaság

Már-már közhelyszámba megy, hogy minden cég influencerrel akar reklámozni. De vajon tudjuk-e, milyen tényleges, kézzelfogható eredményeket nyújt ez a fajta marketing? Egy új szolgáltatás azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszer-kampányok hatását – így mind a cég, mind a megbízott véleményvezér pontos képet kaphat a munkája…

Olyat mér egy magyar startup, amit korábban még szinte senki

VG
-
  19.10.21 08:56 Gazdaság

Nincs több csalás, új magyar startup mutatja meg, hogy mit tudnak az influencerek, azaz a internetes véleményvezérek.

Nincs több csalás, új magyar startup mutatja meg, hogy mit tudnak az influencerek

Debmedia
-
  19.10.21 17:02 Bulvár

Már-már közhelyszámba megy, hogy minden cég influencerrel akar reklámozni. De vajon tudjuk-e, milyen tényleges, kézzelfogható eredményeket nyújt ez a fajta marketing? Egy új szolgáltatás azt ígéri, hogy pontosan mérhetővé teszi az influenszer-kampányok hatását – így mind a cég, mind a megbízott véleményvezér pontos képet kaphat a munkája…