A kereskedelmi háború ellenére is nagyot nőtt a kínai cégek márkaértéke

Kitekintő
-
  19.10.11 15:31 Gazdaság

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke. Ez önmagában is hatalmas teljesítmény, azonban mindezt még lenyűgözőbbé teszi, hogy a cégek az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette érték el ezt az eredményt.

10 kapcsolódó hír

Negyven százalékkal nőtt a kínai cégek márkaértéke egy év alatt

GazdaságPortál
-
  19.10.11 14:51 Külföld

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is. A Brand Finance piackutató vállalat “Nation Brands 2019” kimutatása alapján az Egyesült Államok vállalatai rendelkeznek a legnagyobb márkaértékkel, 27,7 ezer milliárd dollárral, ami 7,1 százalékos növekedést jelent az előző…

Nagyot nőtt a kínai cégek márkaértéke

Piac és Profit
-
  19.10.11 15:55 Gazdaság

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is.

Ismét egy lista, amelyben Magyarország régiós sereghajtó

Napi
-
  19.10.11 16:15 Belföld

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is - írja az MTI. A magyar cégek márkaértéke az előző évivel megegyező 52. helyen áll a 2019-es százas listán, a régióban ennél csak jobb eredmények születtek.

Negyven százalékkal nőtt a kínai cégek márkaértéke egy év alatt

Növekedés
-
  19.10.11 15:00 Gazdaság

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is.

Negyven százalékkal nőtt a kínai cégek márkaértéke

Adó
-
  19.10.11 14:56 Cégvilág

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is.

A kínai márkákat a konfliktusok sem állítják meg

TőzsdeFórum
-
  19.10.11 18:00 Cégvilág

Negyven százalékkal nőtt a kínai cégek márkaértéke egy év alatt.

Óriási potenciál van a kínai márkákban

VG
-
  19.10.11 17:46 Gazdaság

Negyven százalékkal nőtt a kínai cégek márkaértéke egy év alatt, de a legnagyobb bővülést Ghána érte el.

Hiába a kereskedelmi háború, a kínai márkák hasítanak

Index
-
  19.10.11 15:35 Gazdaság

40 százalékkal nőtt a márkaértékük 1 év alatt. A fejlődő piacok elképesztően teljesítenek, Kína ezzel az értékkel is csak 10. növekedésben.

Negyven százalékkal nőtt a kínai cégek márkaértéke egy év alatt

Trademagazin
-
  19.10.11 10:03 Gazdaság

Egy év alatt negyven százalékkal nőtt a kínai vállalatok márkaértéke az amerikai-kínai kereskedelmi ellentétek közepette is. A Brand Finance piackutató vállalat “Nation Brands 2019” kimutatása alapján az Egyesült Államok vállalatai