Egyre gyorsabban párolog el a vásárlók bizalma

HVG
-
  19.08.31 07:48 Gazdaság

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri - közölte az Oracle új felmérése alapján. A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal, a vállalatok egyre kevésbé képesek befolyásolni a vásárlói szokásokat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé hisznek az…

9 kapcsolódó hír

A fogyasztók harmada azonnal elpártol egy márkától a rossz élmény miatt

GazdaságPortál
-
  19.08.31 11:05 Belföld

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri – közölte az Oracle új felmérése alapján. A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal, a vállalatok egyre kevésbé képesek befolyásolni a vásárlói szokásokat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé hisznek az…

Könnyű elveszteni a vevők bizalmát

Napi
-
  19.08.31 10:00 Belföld

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri - derül ki az Oracle új felméréséből.

Elég egy rossz élmény, és azonnal elpártolunk egy márkától

ProfitLine
-
  19.08.31 17:30 Gazdaság

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri - közölte az Oracle új felmérése alapján. A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal, a vállalatok egyre kevésbé képesek befolyásolni a vásárlói szokásokat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé hisznek az…

A fogyasztók harmada azonnal elpártol egy márkától a rossz élmény miatt

Igényes férfi
-
  19.08.31 06:45 Életmód

A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka meg is osztja a negatív élményeket másokkal.

Kiderült, kikben bíznak az emberek

Infostart
-
  19.08.31 10:38 Életmód

A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri - közölte az Oracle új felmérése alapján. A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal, a vállalatok egyre kevésbé képesek befolyásolni a vásárlói szokásokat, miközben a fogyasztók egyre kevésbé hisznek az…

A fogyasztók harmada azonnal elpártol egy márkától a rossz élmény miatt

hirado.hu
-
  19.08.31 06:43 Külföld

A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal.

Ha rosszélményű a márka, rögtön menekülünk

TőzsdeFórum
-
  19.08.31 12:00 Pénzügy

A fogyasztók harmada elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri.

Saját tapasztalatukban bíznak a fogyasztók

Beol
-
  19.08.31 08:52 Életmód

Úgy tűnik, egyre kevésbé lehet befolyásolni a vásárlói szokásokat.

Oracle: a fogyasztók harmada azonnal elpártol egy márkától a rossz élmény miatt

Körkép
-
  19.08.31 11:53 Határtalan

Nyitókép: mindsetpszichologia.hu   A fogyasztók több mint harmada azonnal elpártol egy márkától, ha rossz élmény éri – közölte az Oracle új felmérése alapján.   A felmérés szerint a vásárlók 88 százaléka megosztja a negatív élményeket másokkal, a vállalatok egyre kevésbé képesek befolyásolni a vásárlói szokásokat, miközben a fogyasztók…