NMHH: tavaly a vezetékes internetes telefonálásra volt a legtöbb panasz

Mínuszos
-
  19.08.20 16:00 Infotech

A netes problémát észlelők leginkább az otthoni vezetékes internetes telefonálásra, a videotelefonálásra és az online filmnézésre panaszkodtak tavaly – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) felméréséből. A problémát észlelők 58 százaléka panaszkodott az otthoni vezetékes internetes telefonálásra, 56 százaléka a…

2 kapcsolódó hír

Kiderült, hol milyen netes gondra panaszkodnak az otthoniak

Infostart
-
  19.08.20 15:41 Belföld

Az NMHH évek óta nézi, mivel és kik elégedetlenek a vezetékes nettel kapcsolatban. A felmérések révén a szolgáltatás minőségéről is képet tudnak alkotni.

Ezekre a netes szolgáltatásokra volt a legtöbb panasz tavaly

KadarkaNet
-
  19.08.19 23:46 Megyei

2019.08.20. A netes problémát észlelők leginkább az otthoni vezetékes internetes telefonálásra, a videotelefonálásra és az online filmnézésre panaszkodtak tavaly – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) reprezentatív felméréséből. Az NMHH több éve tartó kutatási sorozata a háztartásokban rendre magas, 80-85 százalékos…