A Reklámszövetség szerint túl messzire ment a CBA

Mandiner
-
  19.08.14 17:15 Belföld

Szükségtelen és szakmailag nem indokolt a szexualitás ilyetén felhasználása illetve a nők, a nemiség ilyen formában való bemutatása.

2 kapcsolódó hír

Az MRSZ is bírálja a CBA Piros Icukáját

Media1
-
  19.08.14 16:22 Média

A Magyar Reklámszövetség arra figyelmezteti a reklámszakma képviselőit, hogy tartózkodjanak az öncélú és túlzott, túlzottan szexuális utalású tartalmaktól és a nők, a nemiség ilyen formában való felhasználásától. Az Önszabályozó Reklámtestület vizsgálódik.

Megszólalt az MRSZ a CBA-reklám ügyében

MMonline
-
  19.08.15 09:18 Gazdaság

Az MRSZ felhívja valamennyi reklámozó figyelmét, hogy tartózkodjanak a reklámozandó márkák népszerűsítése során az öncélú és túlzott, emiatt szakmailag indokolatlan és társadalmilag káros szexuális utalású tartalmaktól és a nők, a nemiség ilyen formában való felhasználásától. A Magyar Reklámszövetség felhívja nemcsak az érintett cég és…