Nem nagyon érdekli a magyar márkákat az Instagram tévéje

HVG
-
  19.08.12 15:03 Mobiltech

Kevés hazai márka lát fantáziát az Instagram 2018 nyarán elindított tévés szolgáltatásában – derül ki egy új felmérésből. Bukásról ugyanakkor (még) nincs szó.

2 kapcsolódó hír

Nem jött be a hazai márkáknak az Instagram tévé

MMonline
-
  19.08.12 09:31 Mobiltech

Nem igazán látnak fantáziát a hazai márkák a tavaly júniusban indult IGTV nevű szolgáltatásban, az Instagram videós megoldását a Magyar Insta Brandlista első 100 szereplőjének csak harmada használta. Júliusban az Impress Fashion (+351), a Nemzeti Sport Online (+297) és a Playboy (+285) voltak a legaktívabban posztoló…

Kevés Hazai Márka Lát Fantáziát Az Instagram Tévében

onBrands
-
  19.08.12 09:57 Média

A kifejezetten mobilra optimalizált, álló formátumokat a videózás következő generációjának szánták.