35 000 Fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet

Mindmegette
-
  19.07.31 22:00 Életmód

Az idei EFOTT és Campus fesztiválokon közel harmincötezer fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet, ahol az áruházlánc a műanyaghulladék csökkentésére irányuló stratégiája keretében alternatív anyagokból készült termékeket is biztosított vásárlóinak a fesztivál ideje alatt.

1 kapcsolódó hír

35 000 Fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet

Trademagazin
-
  19.07.31 10:20 Gazdaság

Az idei EFOTT és Campus fesztiválokon közel harmincötezer fesztiválozó választotta a Lidl Fesztmarketet, ahol az áruházlánc a műanyaghulladék csökkentésére irányuló stratégiája keretében alternatív anyagokból készült termékeket is biztosított vásárlóinak a