Ez már a jövő: így alakítják át az életünket az 5G-s hálózatok

Pénzcentrum
-
  19.06.28 20:03 Gazdaság

A PwC Global Entertainment & Media Outlook 2019-2023 című felmérése szerint a fogyasztók örömmel fogadják, hogy több lehetőségük van kiválasztani az igényeikhez igazodó médiatartalmakat, és a vállalatok is egyre inkább a személyes...

1 kapcsolódó hír

2600 milliárd dollárt kereshetnek a szórakoztató- és médiaipari szereplők

MMonline
-
  19.06.28 12:04 Gazdaság

A fogyasztók örömmel fogadják, hogy több lehetőségük van kiválasztani az igényeikhez igazodó médiatartalmakat, és a vállalatok is egyre inkább a személyes fogyasztói preferenciák szerint alakítják kínálatukat, üzleti modelljeiket – derül ki a PwC Global Entertainment & Media Outlook 2019–2023 című felméréséből. Az elemzés szerint a…