Bíróság mondta ki, hogy a kormánymédia valótlant állított az Auróráról

HVG
-
  19.06.25 18:16 Belföld

Nem tudta bizonyítani a helyről cikket író két lap, hogy drogozás folyt az Auróra Közösségi Házban, és a bezáratást kérelmező kérvényről sem írtak igazat az elsőfokú ítélet szerint.

5 kapcsolódó hír

Újra papírja van a propagandának arról, hogy hazudott

Propeller
-
  19.06.25 18:37 Belföld

Első fokon pert nyert a Fővárosi Törvényszéken a 8. kerületi Auróra Közösségi Ház a Magyar Hírlap és a PestiSrácok nevű kormánymédiumok ellen. Szinte azonos sorvezetőt követve mindkét médiatermék azt állította márciusban, Tanácsköztársaság 100 éves évfordulójával kapcsolatos programjukról, hogy ott „drogokat fogyasztanak”,…

Pert bukott a PestiSrácok és a Magyar Hírlap

Media1
-
  19.06.26 10:27 Média

A bírósági ítélet szerint valótlan információkat terjesztettek a kormánypárti újságok az Auróra nevű józsefvárosi helyről, annak rossz hírét keltve.

Pert nyert az Auróra két fideszes lap ellen

24
-
  19.06.25 17:42 Belföld

Nem tudták bizonyítani az állításaikat.

Sajtópert nyert az Auróra a Pesti Srácok és a Magyar Hírlap ellen

Magyar Narancs
-
  19.06.25 17:40 Vélemény

"Hatalmas győzelem a közösségünk számára, akiket folyamatosan vegzál a hatalom."

Pert nyert az Auróra Közösségi Ház a kormánymédia ellen, mert az hazugságokat terjesztett róluk

Mérce
-
  19.06.25 14:47 Belföld

Az elsőfokú ítélet szerint a Magyar Hírlap és a Pesti Srácok is helyre kell, hogy igazítsa állításait.