Az EP-kampányban nagyrészt ugyanarról írtak a Kreml-barát magyar álhír- és propagandaoldalak, …

444
-
  19.05.25 11:46 Belföld

2468 Facebook-bejegyzés elemzése alapján jöttek rá erre.

2 kapcsolódó hír

Putyin propagandája szólt a hazai kormánymédiából az EP-kampányban

Átlátszó
-
  19.05.24 14:09 Vélemény

A szlovák Globsec Policy Institute, a cseh Prague Security Studies Institute és a magyar Political Capital közös kutatása több mint...

Az EP-kampányban nagyrészt ugyanarról írtak az álhír- és propagandaoldalak, mint a magyar kormánymédia

Szabad Magyar Szó
-
  19.05.25 12:27 Választás

45 Facebook-oldal összesen 2468 bejegyzését elemezte három politikai elemzőcég, a magyar Political Capital, a szlovák Globsec Policy Institute és a cseh Prague Security Studies Institute április 10. és május 10. között, írja a 444.hu. Az elemzők arra jutottak, hogy „Magyarországon a kormány által irányított média és a Kreml-barát álhír- és…